Translate

2013. április 4., csütörtök

Képek Pécsről

 Kórházba kellett mennem a szünetben, mégpedig Pécsre....örültem neki, hiszen imádom a városokat, és a kórház után elmentünk vásárolni is, szóval dupla öröm! ^^
 És akkor pár kép amit ott lőttem.

 Egy nagy árammal ellátott izén lévő teli kólás üveg...gratulálok Árkád!! (_ _°)

Bementünk egy könyvesboltba...és ez a látvány tárult elém, ebből 3 ilyen polcnyi *-* majd elájultam!! Csináltam volna azokról is képet de mellém állt egy drága biztonsági őr -.-" Nem fogta hogy nektek kell a kép!! xD

 Ez oylan szép volt, ahogy a köd belepte a TV tornyot...wááá hogy ott milyen finom a kaja *nyálcsurgatás*....mi? Nem láttál még embert TV toronyban enni?! O_O azt hittem minden napos ez a dolog ><
 Ezek már hazafelé voltak a kilátóról készültek, ott valahol Simonfa környékén.
 Ő itt a húgom, a kocsink mellett...nem mert fel jönni ><
 Mint valami kém lennék, vagy nyomozó...kiszemelem áldozatom és lecsapok rá xD
És egy kis meglepi a K-popposoknak...(de nehéz szó) SZóval ők majd fogni tudják...öö akarom írni tudni fogják. A KFC-ben láttam:

Ez az GD xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/