Translate

2013. április 4., csütörtök

Napi kiadás

Nos...érzelmeimről már igazán régen dumáltam itt szóval nézzük. Mostanában kezdek rájönni hogy minden túl gyorsan elmegy, alig kezdődött el az év és mindjárt itt a nyár. Egyenesen undorodok a naptáraktól mostanában ugyan is ha ránézek és látom hogy már április van akkor a legszívesebben felpofoznám magam. "Hééé Maya ébredj!!" Annyi dolgom van annyi dolog jár a fejemben és úgy érzem hogy kell tennem irányukba, de mintha vissza húzna egy nyugtatás...hogy "ne, tudod jól, minden rendben van!" Pedig ha tükörbe nézek, vagy ide fel a netre, esetleg az ellenőrzőmbe akkor tudom hogy nincs minden rendben. Változtatnom kell...minden este elhatározom hogy ma teszek a céljaimért...de ahogy felkelek...minden összeomlik, az mi fekve egy tündér álom volt ahol minden lehet, felkelve csak egy rom halmaz, melyben életemet tengetem...de ígéretet tettem magamnak....hogy küzdök amíg élek és akár hányszor padlón vagyok fel kelek és megyek tovább. Így lesz most is...csak nem tudom hogy a belső Maya mikor veszi észre hogy fontosak neki az álmok amiket dédelget, még a legapróbb is...mind egy olyan dolog ami majd oda vezet ahova el kell jutnom...a végső megnyugvásba, hogy úgy éltem ahogy akartam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/