Translate

2013. április 9., kedd

Golden Bomber 2.

Ha emlékeztek még...-bár kétlem, hiszen nagyon az elején volt ^^"- csináltam egy bejegyzést a Golden Bomberről. Itt van a a link ->>> Katt, ha érdekel!
Most úgy gondoltam folytatom a zenékkel, klippekkel.
Nagyon szeretem benne hogy nem csak olyan klippje van amikor egy sovány csajjal van, vagy az tetszik neki hanem, igenis elismerik a kövérebb, teltebb nőket is ^-^ (engem is ezáltal ^^")
Nah szóval pár ilyen:

egy számomra nagyon fel kapott szám klippje is ilyen, a Dance my generation

Nah de azért a vékony lányokat sem kímélik
ilyen például az első számuk amit hallottam tőlük:
Ebben a klippen is egy szép, vékony lányért epedezik Kirishou
A Golden bomber nemcsak a Japán, hanem Kínai és Koreai téren is ontja örültségét. Ez megmutatkozik ezekben a számokban. K-pop vs. C-pop
Egy kis eltorzítás és igazán jó  Koreai énekes "nő" lesz Kiryujin.
nah és a részeges Karate mester feldolgozásával ismét egy jó kis zenen őrült klippel GB módra:
(elsőre úgy hangzik mintha kínai lenne, nem tudom hogy valóban az e...)

Az K-pop eredeti változata
J-Pop
És még pár zene ^^
Szerintem igazán Koreaira sikeredett..kicsit CNBlue beütésű



Nem?





Koncertről zenék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/