Translate

2013. október 7., hétfő

Zenei hónap

Mivel írtam hogy ez a hónapa zene körül fog forogni így szerintem neki is állok ennek még a héten. Pár ötlet, ami remélem megfog valósulni még ebbena hónapban:

Zene ajánlók:

-Családi zene ajánló
Mindenkitől a családból (Anyu, Apu, Timi) Kérek 5 zenét amit ajánl és ez így 15 zene lesz ^^
-Kedvenc zenék külön műfajokból
Minden evő vagyok ugye a zenei iparban, szóval mindegyikből akadhat kedven..amiből meg nem az meg ne vegye magára ^^"
-Japán műfajzenék II.
Ugye elkezdtem már ezt régebben hogy minden zene műfajból japán téren mutatok kb 4-5 zenét. De ennek a felénél abba maradt szóval most indítom a kövi részt.
-Kedvenc táncok
Ugye bár---imádok táncolni, és bizony kialakult pár kedvencem is szóval egy nagy PoP áradatnak lehettek részesei ha figyeltek!
-Anime zenék
Animének van Openingje és Endingje is szóval mindegyikből lehet össze válogatni párat.
-Napirend zene
Ez alatt azt értem hogy remekül illhet' egy zene egy bizonyos napszakhoz, akár dallamban, videóban, szövegben.

És pár plussz!

-Topp 10
10 mostanában megjelent, úgy mond friss számot linkelek be amiről indítok szavazást és ezzel létre hozok, az az ti hoztok létre egy un.rajongói sorozatot. Szóval remélem szavaztok, ilyen amúgy volt már. Elég nagy sikere volt. Részletek később. 
-Családi vélemények
Ez egy új találmányom...A Családom elfogad és támogat is...ám! Kíváncsi vagyok hogy milyen véleményeik vannak a számokról amiket hallgatok..Szóval megmutatom nekik és össze írom mit mondtak. Van szavazás is amit persze ők csinálnak: Klipp és Zene tárgyakban....remélem együtt működnek majd!.

Várjáétok a zene áramlást légyszi, Türelemmel. Igyekszem Igyekezni xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/