Translate

2013. október 12., szombat

Szomorúságból a kétségbe esésig.

Már vagy 5 napja iszonyatos has fájás gyötör, az orvosok nem igazán mondtak semmi...Enni nem igazán tudok..szóval fogyok..nos ennek a résznek örülök...bár a most  a fogyás nem betervezett volt xD érdekes mikor lemondok a fogyásról akkor kezdek el fogyni...bár lehet hogy azért mert nem azon görcsölök hogy fogyjak már...hanem csak vagyok..ez így tetszik..végre eltudom hinni hogy tudok fogyni :D  Nah de most ne ezt vitassuk meg....
Mivel iszonyat rosszul vagyok apu nem enged el korizni....-.- ez így logikus lenne, viszont azt nem értem már hogy korizni nem mehetek mert megerőltető, de azért mosogassak, mossak, teregessek, porszívózzak, takarítsak és még suliba is menjek ahol minden szünetben az órák miatt meg kell másznom vagy 40 lépcsőt. Szerintem ez így együtt meg a pár órás csúszkálás összehasonlítva a megterhelési szintben az első nyerne...(nah ezt megfogalmaztam O_O)
Oké...beletörődtem itthon maradok...de akkor valamit kéne csinálnom a takarításon kívül...zene ajánló...nem ahoz nincs kedvem...posztolgatni..nah ahhoz van, szóval feljöttem a Bloggra, örömmel láttam hogy jóval 9000 felett vagyok, ráadásul még szavazgatnak is :3 Szóval nagy öröm ült rám ^-^ Ami eredményezte ezt a brilliáns élet összefoglalót ami egy pár napra terjed ki csak. Nos...A mainap valami japánosat akarok..szóval szerintem vagy be J-rockozom magam egy kis Ruki sztájlba vagy egy kis J-poppos őrületet viszek fel magamra...bármelyik elő fordulhat...Bár anyuék megjöttek szóval nem tudom....eléggé veszekednek...egy perc alatt eltudnak fordítani az élet célomtól :/ Nah mindegy szerintem el megyek Google sétálni Japánba...Majd leszek..
:D
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/