Translate

2013. október 21., hétfő

Zene ajánló: Kedvenc táncaim és zenéi

Ugye ismert már, ha olvasgattad a blgomat, hogy szeretem a popot IS. Igen csak is, ugyanis a szívem jobban húz a rock felé ^^" Nos e miatt, a K-pop sem ismeretlen számomra, na meg a  J-pop sem. Mindegyikben van tánc, rész és én azokat előszeretettel tanulgatom, szóval most azokat mutatom meg nektek össze vissza.

G-DRAGON - HEARTBREAKER 

 

Kyary Pamyu Pamyu Furisodation

 

Toluthin antenna 

 

BEAST - 'SHOCK' 

Első táncom *-* de szerettem xD
 

 

2NE1 'I AM THE BEST'  

Ők itt Colin és Nicolas. Két Kanadai-Kínai srác akik k-popot táncolnak. nagyon szeretem őket, édesek és ügyesek is. ^^ Jön még tőlük pár.

 

Sistar (씨스타) - So Cool 

Ne haragudjatok amiért nem az eredetiket teszem fel ezekből, de ha a tánc a lényeg akkor ezek kellenek és hát...én szívesebben is nézem meg őket ^^-

 

Super Junior - Mr. Simple 

 

Hyuna - Bubble Pop 

 

Teen Top (틴탑) - Crazy 

 

miss A  - Touch 

 

F.CUZ - JIGGY

 

U-KISS - NEVERLAND

 

B.A.P - WARRIOR


 B.A.P - Badman

Shinee-Lucifer

Shinee-RingDingDong

 

Roh Ji Hoon - Punishment

 

100% - BAD BOY

 

LC9 - MaMa Beat



 Lm.C - Edo funk

 SuG - Five Stars

PonPonPon

Kiyomi


Jajj nem hittem hogy ennyi tánc van...
Na jó...állapodjunk meg hogy ezen a linken a legtöbbet megtaláljátok, én mára elfáradtam zene linkelgetésben:
link ◄ itten vana  link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/