Translate

2013. október 9., szerda

A mai napom elemzése

Amúgy hihetetlen hogy hogy lehet egy ilyen egyszerű videóval is milliókat megnevettetni xD


Tiszta nagy xD

De igazából, címre vissza térve...Tényleg ilyen a napom, Reggel hányingerem volt és szédültem. A dokinál nem tudtam annyi időt maradni hogy ne keljen suliba mennem. Szóval felvettem a rab láncot és bevonultam matekra. A suli végéig rosszúl voltam, így a barátom azt mondta hogy hagyjuk most a táncot és menjünk inkább haza. Úgy hogy haza jöttünk és hát...köhöm...*ezt nem részletezném*. Apu csinált nekem csilitlen csilis babot. Nagyon finom volt...szinte egész nap csak azt az egy tényér babot ettem. Nem vagyok mostanában túl nagy étvágyú, mondom, mindentől hányingerem van. :/

A blogot tekintve meg azon törtem a fejem hogy mit is csinálhatnék ma ide. És úgy gondoltam hogy egy zen ajánló ma belefér és még szavazást is indítok szerintem.
Illetve azon gondolkodtam hpgy hogy lehetnek fészen is valami érdekeset csinálni...szóval most nagy gondolat menetben vagyok....
Gondol...Gondol...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/