Translate

2013. október 19., szombat

1 éve

Ez a kép ultra aranyos a srác részéről, a csaj meg hülye hogy nem fogja az érzéseit. na mindegy nem is elemezgetni akarom ezt csak simán leírni hogy ma van az 1. évfordulónk életem szerelmével. Nagyszerű érzés hogy szeret engem és hogy én is szeretem őt. Ilyen, és ekkora szeretetet amit ő ad nekem, még soha senkitől nem kaptam, mindenkinél jobban szeret engem, és én is őt.
Egy évvel ezelőtt, ez a nap péntek volt, a suli után én megvártam, majd elmentünk enni pizzát. Majd fagyiztunk is. Ekkor megkérdezte tőlem hogy akarnék e vele járni... olyan zavarba jöttem. Egy másik kapcsolaton voltam túl és nem tudtam mit mondjak, de ekkor rá néztem az arcára és megdobbant a szívem és bár hebegve habogva kinyögtem hogy igen. Egy hosszas beszélgetés után, úgy döntöttünk hogy megpróbáljuk. Neki én vagyok az első barátnője. Láttam rajta egy kis félelmet és zavarodottságot. De megfogtam a kezét és mintha minden érzelme ami volt benne és nem akarta hogy más is megtudja a kezén át a kaezembe, s onnan a szívembe vezetett. Ezen a napon, mikor átölelt tudtam, hogy mostmár soha, de soha nem eresztem el őt. Jóban, rosszban. Szerencsében és Bajban, ha törik ha szakad vele leszek s szeretem míg a világ világ, míg az univerzum fennmarad, még a halál sem vethet szét minket. Én követem őt mindenhova.

Köszönöm Márk! Te vagy az egyetlenem. Nagyon szeretlek!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/