Translate

2013. október 15., kedd

Végre itthon

Volt egy barátnőm aki mindig kiírta mikor haza ért hogy: "Végre itthol" Ez engem annyira irritált, egyrészt, kit érdekel...O-O Más részt meg az nem itthoL Hanem ITTHON(NNNNN) Nem L hanem N -.- ez annyira derogáló ....
Életemben először használtam ezt a szót O_O

Nah de a lényeg hogy igen, végre itthoN vagyok, a suliból megjöttem és most végre boldogság van. ^^

Ránéztem a szavazásra...hűűha, GazettE igen csak vezet, Hajrá K-popposok ti se maradjatok le ><

Most eszembe jutott egy videó, amit még emo korszakomban néztem...meg keresem.
Nem nincs meg...Akkor elmondom...
Két emo embörke ölelgetik egymást a suliudvaron a barátaikkal körbe véve. Olyan édesek voltak, én is mindig ilyen nagy szerelmet akartam...de én kaptam nagyobbat ^^ Imádlak Márk!
 Viszont találtam más érdekeseket. Mindjárt linkelem őket másik bejegyzésben ^^.
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/