Translate

2013. október 13., vasárnap

Miyavi filmje

Miyavi egy kommentet osztott meg velünk a filmről ^^ És egyben azt is megmagyarázza hogy miért vállalta el:

"Mint zenész, és azzal a ténnyel hogy a film témája kissé érzékenyen érinthet egy Japán embert, Megkérdőjeleztem hogy folytassam e az utam efelé, hogy elvállaljam e a szerepet. De miután találkoztam Angie-vel világossá vált hogy a téma egy afféle megbocsátás a történtek miatt. Azt gondoltam hogy ez végül is olyan lesz mint egy híd két nemzet és a világ között ami egy háborút ábrázol. Ez a gondolat összhangban van velem, ugyan is én is ezt akarom elérni a zenémmel. Teljes szívemből várom ezt a kihívást."

Remélem el kaptam a fordítással a szöveg lényegét. ^^ Mi is várjuk már a filmet Miyavi!!
Amúgy a film 2014-re várható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/