Translate

2013. május 15., szerda

Összevisszás Zene ajánló + hírek

Májusra járó zenen ajánló + hírek


Merry - Yellow Girl 

Első hallásra vidámabb hangvételű zene. Az énekes hangja kellemes. A neve Gara, kényszer pihenője után augusztusban lép fel először mégpedig 10.-én. Gara-t porckorong sérvvel műtötték.

 

Kaya - Silvery Dark [Salon de Chocolat] 

Nos a neme számomra rejtély O_O és szerintem az is marad..mert félnék a valóságtól xD Nőnek csúnya..pasinak se jó...ha pasi akkor kúrva szép hangja van...ha nő akkor meg nem igazán nőies...szóval mindegy...a lényeg a hír:
Új kiadvány 2013.július.31-án Taboo néven  

 xTRiPx - I miss u 

Először is nem akarja a drága Blogger be illeszteni a videót...de nem éri meg elmenni a link megnyitása nélkül, nagyon jó ez a szám beles szerettem.  
Az énekes hangja kellemes és hozzá a zen is az...egy tökéletes mű . ^_^
Hír: vissza térésük után kiadnak egy albumot Július 10-én Any verse címen.

Link

NOCTURNAL BLOODLUST - Bury me 

Kemény együttes a zenéről és az üvöltésről ítélve...nem zavaros kellemesen hallgatható, a Srácot megszállta az ördög xD Olyan srceamo-s stílusú kicsit.  
Hír: Május végén jelenik meg az első albumuk Grimoire néven. 29-én várható. 

  

Gotcharocka - Hydrag

Nahát igazán különleges hangú srác és igazán különleges hangzású szám...lenyűgözött mintha a SuG megtanulta volna hogy hogyan kell jól össze tenni a rockot és a poppot. Ez i igazán bejön. 
Hír:Nyáron első album Crisis néven.   Július 17.

 DJ Sisen - Brutal

Egy Japán Dj srác, akinek a külseje ragadott meg először. Stílusa CyberGoth.
Hír: Május 25.-én Koncertje lesz Budapesten a Kék Yukban. Belépő 2000Ft.  
Mára ennyi hulla vagyok mindjárt bealszok...holnap ígérem hozok még többet ^^ 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/