Translate

2013. május 5., vasárnap

giffek, képek, ábrázolási módok: idegesítő vs vicces

Én nagyon szeretem a képeket...a giffeket főleg...

Van rá pár jó érv hogy miért is jók ezek annyira...

Figyelem felkeltés!
Igen ám...ha van a bloghoz egy kép...vagy vicces giff akkor elkezdi izgatnia  fantáziát hogy mi is lehet a szövegben és elolvassák :D Amúgy ha a szöveg formázva van akkor is könnyebb olvasni és érdekesebb is lesz...ugyanis egy sima tégla szöveget senki se olvas el szívesen..képekkel meg jól meg marad.














Kifejezi az érzéseimet...
Nos igen,ha valamit túl dramatizálok, akkor azt a fejemben egy csibiben lejátszom...ez olyasmi mint Sakurának az érzelem kitörései fekete háttérben megjelenítve...gondolom a narutósok tudják miről van szó...a többieknek meg csak annyit hogy ezeket a képeket úgy nagyjából le vetítem az agyamban és tökre tükrözik az akkori lelki világom.














Viccesek!
Ez így van!! Rengeteg vicces Gif van, amik tök jók és egymáshoz is illenek. Sokszor vissza olvasom egy bejegyzésem hogy ellenőrizzem és a giffeken szakadni szoktam, és nem csak én, vannak vissza jelzések, hogy kúrva vicces az oldal ezek miatt ><
















Nos egyenlőre több érv nem jut eszembe...és hát a hátrányai...az meg csak annyi hogy nehéz megtalálnia  megfelelőt...de ez se olyan égbekiáltó nagy gond...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/