Translate

2013. május 5., vasárnap

nem lennék normális...baszki otaku vagyok!!

Teljesen tisztába vagyok vele, hogy hülye vagyok, köszi nem kell külön ezt elmondanod nekem! Egyrészt otaku vagyok és hát nem igazán akad egy otaku se aki ne lenne őrült...aki nem képzelte el hogy egy anime szereplő, és nem próbálta eljátszani legalább egyszer. Nincs olyan otaku aki ne utánozta volna kedvenc japóját vagy koreaiát...és szerintem olyan se nagyon akad az otakuk körül aki ne lenne olyan hülye hogy animésen képzeli el pár jelenetét az életből...vagy ne üvöltötte volna magát el japánul avagy koreaiul egy hasonló cipőben járó barátjának...és ha most az jön..."hogy te nem"...akkor van egy rossz hírem ember....
Másrészt meg ha ismernél...és lehet hogy ismersz is..hisz még nem tudom ki vagy te hogy le hülyéztél...akkor tudnod kéne hogy alapból egy idióta és lökött csaj vagyok, természetesen jó értelemben és a barátaim ezért (is) imádnak!!!

Harmadszor...ha nem felel meg az oldal akkor ne írj rá kommentet...De nagyon fontos lehetett neked, vagy sokat jelenthetett hogy kiírd hogy még azzal is megküzdöttél hogy be írd azt a szar kódot ami ellenőrzi hogy nem vagy robot...
xDXD bocsi ez muszáj volt...nah...
XDXDXDXDxDXDxDxD

Szóval lenyugodtam xD

nos...azt se tudom már mit akartam...látod...nem vagyok normális...de egy ember sincs aki az lenne...csak az érdekel hogy ki is vagy te...mert tegnap rendesen felbaszta az agyam hogy nem tudtam kivagy te...te...kis kommentelő..teee... xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/