Translate

2013. május 7., kedd

Ha az unalom fájna akkor a kórházban írnám ezt

De itthon vagyok, szóval nincs semmi gáz...
Hazajöttem suliból és neki álltam rajzolni a mangám.
Gyönyörűen elkezdtem, színesebbnél színesebb és ötletesebb rajzokat csináltam...
De eléggé meguntam a 10.lap után és csak kényszerből csináltam
Majd rájöttem hogy kéne tanulnia  szintvizsgákra is...így előkaptam a föcim és az angolom és elkezdtem tanulni az 1. tételt...

Meg is tanultam, de mikor ránéztem a 2. tételre...hirtelen jobb szórakozásom akadt
Szóval az unalomtól elkezdtem gondolkodni...
és csak gondolkodni....
De akkor eszembe jutott hogy olvashatnék is....hiszen olvasni jó (természetesen csak mangára értem)

De akkor hirtelen észre vettem:


NINCSEN MANGÁM AMIT NE OLVASTAM VOLNA KI 5x. 


Szóval a délutánom erről szólt...remélem nektek esemény dúsabban telik ..

Lehet hogy el kéne kezdenem animét nézni...hiszen holnap nincs nekem suli...de tanulni is kéne és nem menne anime nézés után...:/  Szóval inkább Simsezek...de ahogy ismerem magam úgy kb 1 óra és újra unatkozok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/