Translate

2013. május 3., péntek

Hachiko és Maya közös zene ajánlója.

Mint megígértem...bár csúszva jött ki...de itt van csináltunk egy közös zenen ajánlót...20 zenét hozok én és 20 "nezét" hoz Hachi.

Felváltva lesz Hachi kezd ^^
Nem vállalta a kommentálás :/
De az tuti hogy nem csak a megszokott zenéket küldi majd :D Hanem bemutatja hogy nem csak K-poppot hallgat ^^---és persze én is nyomatok másokat is...tőlem jönnek a kommentárok :D

Escape The Fate - The Flood

  DOGinthePWO - Doggy's Party!! 

Vidám és jó zene...mostanában nagy kedvenceim Japán színtéren ^^

 

finger eleven - Paralyzer 

  Retro School Band - Jókedv oltárán 

ez olyan leszarom zene és ez tök jó olyasmi kedvhez amikor semmi nem érdekel...vagy csak ezzel akarod nyugtatni magad a szakadék szélén :/

  The Stupid (CN BLUE) Heartstrings 

  30Y - Sötét van 

Imádom 30Y gyertek Kaposváriak a koncira ^^

 B.A.P - Coma 

  CNBLUE - First Step

A CNblue-t Hachiko mutatta és azóta bele vagyok zúgva a zenéjükbe, főként ebbe, olyan jó hangulata van. ^^

 

TEEN TOP - Missing You + Miss Right

  The Offspring - The Kids Aren't Alright

Őket még kiskoromban hallgattam sokat apu jóvoltából xD Majdnem ezen nőttem fel...csak közbe jött valami....a Metallica Album ^^"

 

The Storm 

  Leander Rising- Viharom Tavaszom 

Még 8.-ban hallgattuk sokat a Leandert Hachikóval...így mindig vissza emlékszek arra az időre, mikor még gondtalan éltük életünk T^T

 

 THE GAZETTE -SHIVER

  Chris Rea-Set me free 

Ténylegesen a szabadságot kelti bennem ez a szám...Szeretem azokat amik tényleg tükrözik a címüket...Mint ez

 

Ntrain - Come Back to Me  

  MaVERiCK - D'espairsRay

Fokozatosan megszeretem ezt a bandát...emlékeztek még hogy megvitattam magammal hogy nem tudom leírni a nevüket se kiejteni így kölökevőknek kereszteltem őket...szóval igen jó számuk ez a kölökevőknek.

 

 Shinedown - I'm Alive 

  GACKT「REDEMPTION」 

Kirishou és Gackt közös dalaként ismertem meg és egy délutánt rá áldoztam hogy megkeressem az eredetit és ne csak a koncert felvételt. De megérte...imádom!! 

 

 ONE OK ROCK 「じぶんROCK」 

  T.O.P - Of All Days MV 

Imádom a mély hangú srácokat (szerencsére a barátom is az *-*) Sokszor ismerős a dallama egy zenének és ezért fog meg...ennél is így volt, egyből beleszerettem.

 

SHINee -Why So Serious?

egy megjegyzést ejtenék...kicseszett jó rockos lett ^^ nem vártam volna  Shineetól...de ezt is megértük ^^

   TEAM H-What is your name?

Nos a mély hang itt is fenn áll *-* De itt a Klippet is imádom...szerencsés a csaj *-* Az ablak mosós része tök jó xD Meg kéne tanulni xDxD Meg is hallgatom és nézem most HANGERŐT A MAXRA!!
\(OoO/  ♫♪♫♪ woooooúúú

  Kim Jaejoong - There's Only You

 2NE1 - UGLY 

Olyan sokat szoktam erre tombolni üvöltve a szöveget...bár én tudom hogy szeretnek páran ♥ ♥ 

 

  Fanni mellékletek míg kiszusszantjuk magunkat

oké vissza a zenékhez xD

 Tohoshinki - BREAK OUT!

 Tokio Hotel-Reden Unplugged

A TH örök nagy kedvenc marad akár mit is mondtok nekem róluk...nos ez a szám az egyik kedvenc tőlük...Imádom Bill Hangját ^^"

 

  C-CLOWN-Shaking Heart

Justice - On'n'On 

Tavaly nyárra emlékeztető zene...a "klipp" durva de a zene állatian jó ^^---szerintem 

 

4MEN - Hello It's Me 

 

TEEN TOP-To You

Nah ezért a számért is meg vagyok veszve...imádom őket.  ˘˘ ez van nincs mit tenni elragad a K-pop varázslatos világa. 

  CNBLUE - In My Head 

 

NU'EST-FACE

Erről a videóról és a zenéről is az jut eszembe hogy mennyit bántottak és bántanak a hülye buzik a suliba...de képes vagyok felállni és tovább menni. TˇT

 

BEAST - Black Paradise 

 

Super Junior - Mr.Simple 

A SZÁM ami még az Ázsia ellenes barátnőmnek is tetszett. A SZÁM amit először mutattam Hachinak. A SZÁM ami belevitt a K-pop őrült, nehéz vicces és elképesztően jó szórakozást nyújtó világába. 

B.A.P Punch @ Shimshim Tapa Radio 

 

  SNSD-Gee

Nagyon jó a tánca és vicces is a zenéje xD

  [SBS] 붐의 영스트리트, B.A.P, 파워 폭발 "ONE SHOT" 라이브

 

SNSD-Mr.Taxi

A tánca tök jó ^^ még úgy 1 éve kívülről fújtam de mára csak a töredéke megy...

 

[MV] HISTORY(히스토리) _ Dreamer (Narr. IU(아이유)) 

 

B1A4 - BABY GOOD NIGHT 

Amikor először hallgattam megmaradt a fejembe és nem tudtam kiverni onnan szóval muszáj volt újra és újra hallgatnom és most is nagy kedvencem még...

 Nagyszerű a zeneajánló végére értünk...szóval minden jót és jó zenen hallgatást...Májusban is lesz egy Mayás ^^ Na sziasztok skacok, mentem táncolni... 

*énekelve távolodik*  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/