Translate

2013. május 31., péntek

Májusi Témahét. 4.nap: Milyen Mangáim Vannak?

Név: Vázlatok
Rész: 1
Meglévő rész: 1
Személyes vélemény: Első mangám volt a vonaton olvastam ki kipirult arccal ^^ nagyon tetszett...bár furcsa volt hogy olyan sok történet van benne egyszerre.
Beszerzés:  Pécsen vettem 2000Ft
Műfaj:Yaoi
Név:A Magányos Csillag
Rész:1
Meglévő rész: 1
Személyes vélemény: Szaftos kis Yaoi ezen is irultam pirultam rendesen. Nagyon tetszett mert romantikus volt és tök jó ^^
Beszerzés: Aputól kaptam ajándékba 2000Ft
Műfaj: Yaoi


Név: Annyira király vagy!
Rész:6
Meglévő rész:6
Személyes vélemény:
Beszerzés: Először én vettem aztán párat ajándékba kaptam. (változó árak)
Műfaj:Szerelmes Manghwa


Név: A Hóistennő meséi
Rész:1
Meglévő rész:1
Személyes vélemény:Hááát volt életemben jobb manga is...bár elgondolkodtató egy manga...
Beszerzés: 2000Ft könyvesbolt
Műfaj:Fantasy(népmese jelleg)


Név: Love.com
Rész:16
Meglévő rész:2
Személyes vélemény:nem igazán akartam elolvasni ezt a mangát...de a húgom rá vett és meg kell valjam egészen tetszet. Nagyon viccesen bénázik benne a csaj és a rajzolási módszerek is nagyon kitűnőek.
Beszerzés:A Húgom mangája
Műfaj: szerelmes humor


Név: Gravitation
Rész:12
Meglévő rész: 1
Személyes vélemény:Nem nyűgözött le a  manga...még mi napig se olvastam végig >< (de egyszer ráveszem amgam) a rajz technikája elavult...kb olyan mint a Dragonball...régies...de a történet alap szála érdekes...de animében jobban tetszett.
Beszerzés:Bolt...2000F





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/