Translate

2013. március 28., csütörtök

téma hét 5.nap locsoló versek

Mivel holnap Pécsre megyek a kórházba, így nem tudok majd blogolni, így most előre dolgozom. Na locsoló versek... Fiúk!! figyelem!
 
Zöld erdõben jártam
    részeg vagyok, hánytam
    Most el fogok dõlni
    Nesze bazzeg, kölni!



Zöld erdõben jártam,
    Zöld levelet láttam.
    Elszívtam!
    Bejött!
 
 
 
 Trágyadombon él a bögöly
    meglocsollak meg ne dögölj.


 Zöld erdõben jártam véled
    Kezem erre-arra téved
    Úgy éreztem, nem vagy nedves
    Meglocsolhatlak-e kedves?
 
 
 
 Piros tojás, fehér nyuszi, 

Locsolásért jár két puszi!
 
 
 
 
 Itt a tavasz ittam újra,

Locsolót vár minden … kislány.

Erdõ között susog a nád,

Had locsolom meg a … kezedet.

S hogy elhervadj azt nem hagyom,

Elõkapom … nagy locsolómat.
 
 
 Zöld erdõben jártam

Sok ötvenest láttam

Ha nem kapok belõle

B*szok jönni jövõre.
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/