Translate

2013. március 9., szombat

Kékszemű angyal (senpai)

Van egy srác hogy ki az, az lényegtelen.... ami számít az az hogy tök jó őt is rajzolni, mint Hachit. Nos és lerajzoltam egy nap, majd írtam egy kis verset. Másnap megtalálta Hachi a füzetem és tovább írta azt és amit írt az egyszerűen gyönyörű *-* nagyon tetszik...

Vers:
Maya rész:
Látok benne valami ismeretleknt.
Bennem rejlő szeretetet.
Felé nézve, távol áll tőlem
de még is kéne az érést ismerem.
Félelem ás gyomorrángás,
mint egy angyali szárny csapás.
Hachi:
De még is szeretem az ismeretlent mi köztünk lebeg
mint egy angyal a felhők felett.
De ő mégsem egy mennyei lény,
mert ő földön él.
Világos szeme, mint a mélység
miben sok a szomorúság és a kétség.

Nem egy remek mű a vers de megfigyelhető az én részemben hogy nem tudom mit érzek pontosan és hogy miért is kéne szeretnem őt...de mikor Hachi ír róla, egyértelműen látszik hogy mennyire szereti.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/