Translate

2013. március 27., szerda

Mr. Bámuló

Szerintem mindannyiunknak van egy valaki az életében aki nézi őt. Viszont nem tudjuk eldönteni hogy még is miért bámul az az illető. Nekem is van, viszont hogy meg kérdezzem ahhoz nem vagyok elég bátor. Szóval inkább kiöntöm ide a szívem...talán úgy is látja, ha már állítólag nézi az oldalam ><
Nos....
Van hogy órán elnézek felé és látom hogy néz.
 Több variáció van.
Az eleje....Érzem hogy néz rá nézek és elnéz.
Ilyenkor Ő.
 Ilyenkor én:
Van hogy mikor ez van akkor kiakadok.

Miért nézel??!!
Eltakarom magam hogy ne nézzen.
De elő fordulhat az is hogy tetszik hogy néz....
 Ez általában ekkor van ha így néz rám:

De utána a Maya agy elkezd gondolkodni és több felvetés is jön...nem engem néz...ez az egyik, a másik meg hogy utál...amit meg ilyenkor gondolna az ember hogy ha egy srác nézi...az meg tuti nem ><

Nos ábrázolom a helyzetet.
Ő néz:

Észlelem hogy néz:

Még mindig néz:
Megijedek:
"Miért nézel?"
"Félek!!"
"Nagyon félek!!"
"Még mindig néz?!"
"Még mindig néz!!"
"Biztos utál engem!!!" "Tutira azért néz mert ki nem állhat és...utál!!"


Nos Mr.Bámuló...ezek mennek végig bennem. >< idegesítő..d még is jó érzés...csak tudnám miért...bár lehet hogy csak egyszerűen úsznom kéne az árral és hagynom hogy azt tegye amit akar.

  Teeee teeee teeeee teteteteetteeeeeeeeee Kékszemű szörnyeteg tee!! ><

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/