Translate

2013. március 7., csütörtök

Maya zeneajánló 3.

GALNERYUS - HUNTING FOR YOUR DREAM

Nos a Galneryus egy mostanában megismert együttes a számomra. Nagyon szeretem a zenei részét és az énekrészt is az énekes különleges hangja miatt. Olyan mintha az X-Japan énekrésze és a Versailles zeneirésze össze adódott volna. 

 

cali gari マグロ 

Tipikusan őrzi magában a zene és a klipp is a Japánoknál mára már szokásos őrültséget. A fiúk stílusa mint a régi Dir En Grey. 
 

Matenrou Opera

A Matenrou Opera egy olyan együttes ami gyönyörű zenét tud varázsolni. És biztosra veszem hogy nem először szólok róluk az oldalon...nos ez nem a legjobb számuk de itt van pár amit nagyon szeretek tőlük.
 

Gloria

 

Futari

 

Justice

 

Tenjou e no Kakehashi wo 

Ez a kedvencem tőlük. Imádom a zenét és a szövegét is.  Itt megtalálod.

MoNoLith - Byakuya

 Nem is tudom hogy magyarázzam el azt az érzést amit kelt bennem. Egy rövidke fogalmazást ha megengednétek: Nyughatatlan szívem az éjbe vágyott. Szememben felvillant egy kép és a lelkem neki vágott. nyári hűvös szél fújta utcák hamvas porát. Egy lámpa pislákolt a járdán odaát. Fénye nem volt erős épp hogy halovány, csak a hold ragyogott ezen az éjszakán. Csak pár csillag volt ki nem bújt el fénye mögött, a többi feladta és nem sütött. Távolban lágy tenger nyugodott, lábam felé elindult a vér ereimben buzgón bugyogott. Nagy szikla meredt a tenger felé. Teste kinyúlt egészen a víz felé. Leültem nedves kis felszínére, sós illat áradt. Lelkem megfáradt. Keringtek fejemben szavak és érzések, s mind testemen szúrt sebek lettek. Ahogy a szél felkerekedett a víz a sziklának csapódott, lelkem ezentúl nem nyugodott. Felálltam és a Holdra bámultam. Szavakat kezdtem el üvölteni, majd elkezdtem sírni. Csak megnyugvást akartam lelkemnek és testemnek, de a gondolatok a fejemben keringtek. Elég volt hagyjatok! Élve felfaltok. Tomboltam és kérleltem, az nap este felejthetetlen. Mint egy kegyelem úgy jött el elém. Testem vízzé lelkem fénnyé vált. A szikláról levetettem magam. Fent egy ember voltam, repüléskor elhervadtam és testem esőcseppként zúgott a vízbe. Harmattá lettem ott ragyogok rózsák szirmán, a tengerek partra vetett habján.        
Nos...kiköltészkedtem magam. >< 


1TYM - HOT

Bizony Japánban is rappelnek az emberek ^^" Ez még nagyon olyan vidámabb része de majd hozok olyat is ami komolyabb. 
De ma inkább J-rock...jó? ^^"

 Doremidan - Chou

Kissé Pop-rock jellegű jó zene. A videóját nem igazán nézem a lepke miatt de a zenét gyakran hallgatom. Olyan jó suliból kijövő zene. ^^ 

Girugamesh - Crying Rain

A Girugamesh egyik kedvenc együttesem amiket főleg a zenéjük miatt szeretek(még nem olvastam utánuk annyira). Mivel olyan változatos zenéjük van mint pl.: a Sugnak, de összeszedettek mint a GazettE. Még pár kedvenc tőlük.
  

I think I can fly

 

壊れていく世界

Ennek különlegesen az elejét és az üvöltős részét kedvelem, illetve a klippjét is nagyon szeretem nézni.
  

Acid Black Cherry 2011 FreeLive 10 「Re:birth」

A vidót most találtam és a zene is nagyon bejön tőlük. ^^ Itt olyan Yasu(az énekes) mint a final fantasíból Cloud Strife 

v NEU - LIMIT

imádom a megjelenésüket, a zenéjüket és a klippet is. Mintha a SuG jobb és újabb kiadása lenne. xD 
Én is akarok egy háztetején egy helikopter leszállón táncolni és énekelni és zenélni és tombolni >< 

 

Phantasmagoria - Kyousoukyoku

Még életemben nem olvastam ki ezt a nevet se a címet xD So Dana: Pan-ta-sss-mago-ria Pantasmagória és a  Kjo-so-kjoku Kjosokjoku ó te jó ég >< nem baj mindegy.

Kiryu - Mugen Houyou

 Már elsőre a klipp lenyűgözött, majd a zene éh ahogy az énekes becsatlakozik. Mind olyan érdekes...olyan túlvilági... (?!)

Dir en Grey- Vinushka

Szinte biztos hogy volt már írva a Dir En Greyről de nem tudom hogy ezeket is leírtam e...ha igen akkor gome és ugorjatok a kövire. Szóval Ami tetszik benne hogy Kyo hangja olyan titokzatos és kiszámíthatatlan. Az egyik percben még csendesen énekel mint itt, olyan mintha temetésen énekelne. Mintha mindig a halálról szólna a zenéje és mindig a fájdalmairól beszélne. A másik percben meg kiereszti mind azt ami benne van. Akár hörgésben, akár az elképesztő szirénekhez hasonló hangon, vagy hányást,élvezkedést, suttogást utánzó éneklésbe megy át a hangja. Mintha egyik perceben minden okés lenne és utána meg eldurvul az egész. Mint egy vihar vagy háború. 


TERRORS-Diaura

Ó igen!! Imádom a zenéjét. olyan mély dörmögős és ütemes és az ének megy hozzá...ahogy bevonja az énekes az egész Diaura együttest az énekbe. És azok a kis hörgések...és a megjelenés...egy kész remek mű. Terrors a cím még is olyan nyugodtan énekel róla...vajon mi lehet a szöveg? O_O  

GLAY - Video Crip

Ejj pillanatnyilag nem érzek benne semmi újat, vagy különlegest...csak egy zene...mondjuk jó de akkor is csak sima zen érzést kellet bennem. 
Kissé idegesít hogy semmi érzést nem hozott fel bennem. 
 

REALies - LaST A GaINST

Hú mint valami fesztiváli zene rockkal keverve...kicsit az ének lehúzza az összhatást néhol de amúgy jó, főként az eleje. Olyan majdnem teljes...csak az az ének...

[Rentrer_en_Soi] LASTWORD

 hát én vagy meghülyültem...vagy ez más:
Mindegy mindegyik gyönyörű. Imádom!!

BIOSPHIA - SCREAM OF PAIN

Na az üvöltés bejött és az érzelem át juttatás meg szintén. Összességében jó ez a zene. 


Oz - Detox

Akarok VK-s ruhákat TwT Annyi J-Rokot néztem ma hogy már nagyon vágyom egy VK-s nadrágra. #-# Na jó szóval zene...de sok most a hörgés...amúgy jó szám. 

KOKIA / 0からの始まり 

De sírós zene T_T hüpp hüpp VK nadrág hüpp hüpp 


TMR - UTAGE

Fúj de idétlen ruhája van xD 
Nos amúgy nagyon tetszik a zene, olyan anime openinges... 

És akkor most pár a nagy kedvenceimből: 

Golden Bomber - Mata Kimi ni Bango

Ha lesz egy animém tuti ez lesz az openingje. 

LM.C - Rock the LM.C

Maya az első számú ember akire felnézek és nem csak azért mer 180cm felett van =-= tényleg egy olyan ember akit mindenért tudok tisztelni. Nos az Lm.c volt az első koncertem amin voltam, bármint jelentősebb igaz nagy koncertem. (amin Maya beleköpött a számba ><) mellékes: a koncert beszámolót nem raktam fel?! Sürgősen kell intézkednem!!! >o<  
Na jó szóval bármennyire is szeretem ezt a zenét...sohasem lesz olyan jó mint azon a  koncerten volt. Az utolsó szám volt amit eljátszottak a szívemig hatolt minden erőmet beleadva tomboltam. Remélem újra jönnek *-*
 

Antic Café (An Cafe) - Cherry Saku Yuuki

Ezzel is ugyan úgy vagyok mint az előzővel. Soha sem lesz olyan jó mint élőben. De még mindig nagy kedvencem maradt ez a szám. ^^ Koncert beszámoló erről viszont már fent van nem mint az lm.c nem értem hogy hagyhattam ki...  


Miyavi - Itoshii Hito

Számomra nagy tiszteletre méltó ember Miyavi. 

X JAPAN - ENDLESS RAIN

 Imádni valóan gyönyörű és sírós szám. Akár miről is énekel én nem tudom máshoz kötni mint Hide-hez. Nagyon szeretem és szerettem őt...:/ 


Versailles - zombie 

A Versaillesra még a Japán időszakom legelején találtam, így ezek a dallamok a szívemben az akkori érzéseimet hozzák vissza és elég ezt meghallgatnom hogy vissza essek ebbe a boldog Japán koromba -^^-  Emlékszem mennyit kutattam azután hogy Hizaki melyik nemet képviseli...és csak megállapítottam hogy a kis szoknyás Fiú. xD

CROSSFAITH - Omen



 imádom ahogy a két nagyon eltérő stílus keveredik egymással. Egyszerűen jó nézni ahogy egybe olvad. 


Maximum The Hormone - Koi No Mega Lover

ennek az együttesnek köszönhetjük a Márkkal hogy találkoztunk...A történet roppant érdekes majd leírom egyszer ^^


Nos egyenlőre ennyi volt a J-rock zene ajánló. . . legközelebb a Maya zeneajánlóban már más fajta zenék jönnek...figyeljétek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/