Translate

2013. március 14., csütörtök

Egy borzalmas nap.



Mikor beleéltem magam hogy elmegyek a barátommal és a haverjaival az estére, akkor meglett tiltva. Szóval rettenetesen nagy város hiányom van, Az is jó lenne ha Kaposváron, Pécsen vagy Esetleg Budapesten lehetnék most egy panel lakásban. T_T
Bár plussz egy órát bent kellett maradni Kaposba, de a havazás miatt nem mehettünk ki.
És Hachi sem jöhetett át.  A barátom is a haverjaival van így egyedül vagyok és magányos!

Ma csak egy Brióst ettem és éhes vagyok, de nincs étvágyam semmihez...






Nos igen elég szar nap...de elhatároztam hogy mivel iylen borzalmas és rossz napom volt és szinte csak azt csináltam amit utáluk, így a fennmaradó mai napban csak olyat csinálok amit szeretek.
Animét nézek, meg filmeke. Japánt tanulok és rajzolok. Meg persze blogolok is. Meg eszem egy kis rizst...vagy amit találok és Japános.

Szóval mentem

ezt nézzétek meg egész jó:
Koreai animáció:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/