Translate

2014. augusztus 7., csütörtök

Nem sokára Iskola, felkészültél?

Attól még hogy iskola lesz nem kell felhagynod az animékkel, a J-rockkal, a K-poppal, vagy éppen a PC-s játékokkal. Mondjuk nem maradhatsz fent túl sokáig hogy játssz a wowwal, vagy nézz egy koncert videót, vagy egy hosszas animét. De a suliba is magaddal viheted őket. Megmutatom most augusztusban hogy hogyan.

Már vagy 7.óta mikor meguntam a cicás, kutyás hercegnős füzetborítókat, és azt sem szívleltem hogy sima egyszerű borító legyen rajtuk, neki álltam sajátot gyártani. És én most ebben leszek a segítségetekre. :)
Füzetborítók:
Először is készítek egy listát a tantárgyakról, és melléírom hogy milyen témájú legyen a füzetborító:
*Wow,K-pop,Jrock,Japán,Anime *
Irodalom- Wow
Nyelvtan-K-pop
Matek- J-rock
Töri- Anime
Föci- J-rock
Angol- Wow
Német- Anime
Biológia- Japán
Rajz- K-pop
Mindenes- Japán 

Én most ezeket a témákat választottam, egyenként végig megyek majd mindegyik elkészítésének a folyamatán, hátha az jobban segít majd.

Vágjunk is bele:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/