Translate

2014. augusztus 12., kedd

Léghajó


Sziasztok Meiji vagyok.Hogyan jön ide a léghajó hogyan írhatnék én arról :O amikor csak yotubosokat meg PC játékokat írók.Hát úgy hogy a mi kis falucskánkba le szált egy léghajó.Eltudjátok képzelni hogy milyen az hogy élitek a nyarat csak úgy el vagytok a minden napotokba és egyik nap kimész házból és azt látod hogy egy hatalmas léghajó van fent az égen és próbált leszálni a létre.....én is nagyon nehezen hiszem el de pedig én láttam.

Szóval ez úgy volt hogy ki mentem egy kicsit kutyázni és macskázni az udvara anyám is jött velem.Egy nagy zajt halottunk és mind a ketten azt hitük hogy a szomszédban vágják a fát és én felnézek az égre és mit látok egy kibasz@t nagy Léghajót.







(sajnálatos módon apám 8g kártyája meg halt amikor ép elmentette
nekem a gépén ezt a 2 képet és ez a 2 kép maradt meg. 
A többi családi fotók elveszett rengeteg kép volt rajta:( )  

Most egy kis megemlékezés a 8g kártyáról:
(Nem tudtam le fényképezni apám kártyáját de nem baj a netten szedtem valamilyen képet.)
Még próbálja újra éleszteni apám hátha sikerül neki.Addig is kívánjunk neki sok szerencsét apámnak meg a 8g kártyának.



Első  reakcióm a Léghajóra. 

 

Ennél már elfogadtam amit látok hogy ilyen nincs
és jeszusom nem létezik




Az után mikor elfogadtam hogy mit látok gyorsan be rohanok a házba és
szolok a Mayának Márknak és apámnak.
Próbálok nem ordítva mondani hogy jöjjetek ki mert egy ízé van kint az udvaron és nagyon nagy  





de körülbelül így mondtam






Aztán gyorsan be a kocsiba hogy lásasuk jobban a léghajót.
Le is kelet neki szálnia szóval elégé izgultam körülbelül így csináltam


Hihetetlen volt ahogy le szált ép a vezetékek főlőt volt és nagyon nehezen ki jutót onnan végül le szált egyik kertre.Először gondolóm nem ide akart leszálni és nem így gondolta csak nem nagyon fújt a szél így kénszerhelyzet volt gondolom. Többen ültek a kosárban csak egy csomóan ki  ugortak belőle  ejtőernyővel 1 vagy 2 ember maradt a kosárban és ők ketten szálltak le.
(sajnos több kép nem készült de ha találok még a léghajóról ami itt volt nálunk akkor kirakom facebookra) Látuk hogyan rakják össze egy kicsi kis kék erős szatyor féleségben nem annyira kicsi szatyor féleségbe de nem is az a nagy szatyorba hanem inkább közepes méretű szatyor volt és abba belefért.Mi azt hitük hogy nagyobb lesz amibe elviszik.Amikor haza értünk egy csomó kocsi volt a házunk előtt mindenki a léghajót figyelte.  

ha akartok like facebokon meg követhetek is minket :D
https://www.facebook.com/AnimecsajBlogja?ref=hl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/