Translate

2014. augusztus 8., péntek

Füzetborítók házilag 2. Mangarajzok

Ez a füzet borító igényel fénymásolót vagy nagyon jó ragasztót. Ollót, celluxot illetve képeket.

Az én választásom a mondo volt. Bocsánat de igen...megtettem!

 Ők lettek a kiválasztottak:
 1. Lépés tehát a rajzkeresés, kivágás, és méretre vágás. ill. szépítés.
 2.Lépés veszel egy A4-es lapot. A füzetméretére beállítod, felesleget levágod, behajtod. Majd rápakolod tetszősorrendben a képeket. Egy-egy celluxszal leragasztjuk. (Ha nincs nyomtató, akkor vigyázz hogy a képek csak a lap oldaláig érjenek, és hogy a képeket ne celluxszal hanem ragaszóval ragaszd a laphoz. És akkor neked már kész is)
 3.Lépés fénymásold le, így eltűnik a kilógó rész és a több pici pappírból egy lesz.

Ezt a technikát alkalmaztam a leggyakrabban füzetborító készítésekor tavaly. Ugyan is nem volt színes tintapatron, csak a lézernyomtatóval tudtam dolgozni, tehát mind fekete fehér lett. De még így is tök jó dolgokat hoztam ki belőle. :) Pár példa pluszban:
Szegényeket suliközben már agyon színeztem, meg szaggattam. De legalább megvannak még xD
Ez a kedvenc manhwám(koreai manga). Pere a könyvet nem összevágtam, hanem le fénymásoltam és azt vágtam össze. Amúgy a címe: "Annyira király vagy"
 Meiji kapott a SakuraZakától ajándékba Death Note kártyákat, nos ezek azok. :)
 Ez egyszerű két papíros füzetborító. A két kép egy nyaklánc doboza. xD
 Ez a kedvencem!! Az első koncert amin voltunk a Japánok közül. LM.C
A mondoból szedtem ki ezeket is. A szövegcsíkok a cikk amit írtak róluk és  a képek, na meg a háttérben a koncert jegy. Imádom. Élőben és újabb korában szebb volt xD
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/