Translate

2014. augusztus 10., vasárnap

A facebookon történt a héten.

Érdemes nyomni egy lájkot és követni ^^ https://www.facebook.com/AnimecsajBlogja

Azoknak szól, kik lemaradta a facebook nagy dolgairól a héten. Ugyan is most is aktívak voltunk csak fészbúúúúúkon. Remélem örömötöket lelitek benne hogy tudjátok nem tűntünk el csak kisebb dolgokat posztoltunk mint amit ide érdemes kirakni. De úgy döntöttem hogy ide is felteszem ezeket.
1. poszt:
ááá de régi. xD Még azokból az időkből van amikor még Aoi naponta kikészített a twittekkel xD De imádtam. Amúgy szép estét Bagolyazatok *Maya* 
 http://animecsajalkot.blogspot.hu/2013/02/aoi-hianya.html
2.poszt:
 Sziasztok Meiji vagyok.Szeretnék írni nektek a blogon.De nincs jó kedvem így nem tudok jó szöveget írni.Szóval próbálok egy kicsit boldogabb leni és akkor írok nektek egy posztot azt nem tudom hogy számotokra ez jó hír vagy nem ha igen akkor jó ha nem akkor meg

spoilerezés:Amúgy erről gondoltam írni csak most nem nagyon megy hogy mit írjak hozzá még.De lehetséges hogy amit írok posztot 2 yotubost mutatók be így nem lesz annyira rövid . De még az is lehet hogy másról írok majd meg látjuk
'Meiji'


3.poszt:

Jajjjjjjj édes jó Istenem mit nem értenek az emberek azon, ha azt mondom NEM ? Főleg, ha elmagyarázom az okát, hogy miért NEM volt a válaszom.
Veletek is volt már ilyen ? Biztos volt már..... hihetetlenül sok az akaratos ember, de én azért se hagyom magam mert a nem az nem.
És mielőtt annyira felhúzna egy akaratos ember, hogy elküldenénk legszívesebben a ***** ........ sivatagba tudjátok hogyan tudjátok levezetni a feszkót?
Zenével ....... vagy ha ez se segít bokszzsákkal vagy párna szétveréssel vagy csak verjétek meg azt az akaratos illetőt... egyszerű és nagyszerű . Nem ám .....
Számomra a ZENE a leges leges legnagyobb segítség... és remélem most nem bátorítottam senkit bunyóra.

Zene ajánlat pop kedvelőknek:
https://www.youtube.com/watch?v=szfxkZZo1Lk&list=PLCp94KiOfBUJjbaGQw88mrE2uO-8-5twe&index=7

Rock kedvelőknek.
https://www.youtube.com/watch?v=3Ww9kze3JAg


* Hachi*

4.poszt:

 Öcsikéém mit találtam. Ban Yong Guk ( B.A.P. tag ) első bandájának egy számát. Ebben a bandában az ő neve Jepp Blackman ... (erre nagyon nem számítottam) . Szerintem egészen jó ez a szám.
Rap kedvelőknek biztos tetszeni fog.
Jah megjegyz
és: a rap szövegére nem igazán figyeltem főleg, hogy koreaiul ( sajnos T.T ) nem tudok az angolt pedig... inkább hagyjuk..... szóval ezért nem vállalok felelősséget.

* Hachooo lecsó *
Huh ma ettem lecsót .... ti szeretitek a lecsót ?
XD .
(Jó ez nem volt vicces, de azért próbálkozok ....... * ártattlan fej *)

https://www.youtube.com/watch?v=MBT5Hjq60mA

 5.poszt:
 Halii jó reggelt. Szerelmem mellett ébredtem. Majd elment bealudtam és felébresztett második életem. Gaara. Nagyon édes és nagyon hangos. A gőte hangos. Nyuffog XD meg mintha ciripelne O-O vicces. Furi arra ébredni hogy néz xD de nagyon szeretem!! *Maya*
6.poszt:
 Na megint egy Cn.Blue számot hoztam nektek, ami nekem nagyon tetszik. Remélem nem unjátok meg miattam ezt a jó kis bandát. Halhassátok ily korai reggelen nem alvó társaim.

*a fájó torkú álomkóros Hachi *

https://www.youtube.com/watch?v=zlRADhQCOXU

7.poszt:
 
 Kimegy ma el otthonról? Ha minden igaz én nem sokára megyek a barátommal be a városba. Nagy kérdés a lányoknál hogy mégis milyen legyen a sminkjük...ez egy nagyon jó smink ötlet. Megfogadom és szerintem el is megyek így a városba ^-^
Szép délutánt! *Maya*

8.poszt:
 
"Ti azt kérditek: "be meritek vállalni?"
A válaszom rá: Nekem ez az élet!
Színekben tündöklő haj,
ez az igazán merész lélek.
Felvállalni azt, amit képviselsz legbelül,
Képet mutatni a világnak, a szívedről."

De most komolyan emberek, tényleg ekkora baj ha valakinek színes a haja és nem szőke, barna,vörös fekete vagy akármi alap szín??! És ha nekem a norma a pink és a kék? És ha én úgy érzem magam jól? Ekkora gond valakinek ha felvállalom azt amivé lettem mostanra? De tudjátok nem is érdekel, hisz egy pár gúnyos megjegyzés után nem futottam fodrászhoz, és nem nyúltam nullás géphez sem. Pedig megtehettem volna elkeseredettségemben. De én inkább kiöltöttem a nyelvem, a középső ujjam az égnek fordítottam és éltem tovább a világomban!! Tisztelettel Maya 


 9.poszt:

 Na végre kééééész. B.A.P.-ről a banda bemutató.Remélem tetszeni fog. Jah és kérlek szóljatok, ha hibát találtok benne, mert akkor kijavítom.

* Hachi*



http://animecsajalkot.blogspot.hu/2014/08/bap-bandabemutato-hachi-szemszogebol.html


10.poszt:
 
Na véééégre hogy vissza tért az én kis imádni való együttesem Tulajdonképpen, Tom hülyébb mint volt, Bill aranyosabb mint valaha, Gustáv halkabb mint gondoltuk volna és Georg...meg Georg xD Várom a számokat skacok ^^ *Maya aki a szíve megszakadtakor az élet legkisebb reményfényéből is alig kapott, de próbál erős maradni. És nagyon szereti az ő "kis" Márkját. *
11.poszt:

Húúúú unalmasabb napom ritkán volt mint a mai. Elolvastam Hachi fenomenális B.A.P. -nem si mondhatom rá hogy ismertetőt- ódáját. xD Hát basszus nem véletlen hogy mi k@rva jó barátok vagyunk xD Nem sokára csinálok egy olyan vélemény kifejtőt róla hogy lehet hogy csak én és Hachi fogunk nevetni rajta, de jó lesz. nekünk legalább is. *Maya*
http://animecsajalkot.blogspot.hu/2014/08/bap-bandabemutato-hachi-szemszogebol.html


12.poszt:

Ez számomra a legtisztább formája az Oshare Kei-nek. Hát imádni valóak. olyan konkrét szivárvány okádás. *-* Imádom a Japánban ezt!! Bár nem tom hogy egy felnőtt férfit mi visz arra hogy így öltözzön fel. xDD De attól még nagyon szeretem!! *Maya* 
13.poszt:
 
Azt a mindenit .... Henry... Hát ez nem sámedli ( = semmi). Nagyon ötletes és nagyon tetszik amit alkotott.
Ezt látnotok kell .

* Hachi*
https://www.youtube.com/watch?v=-FpQRYmLNSI


14.poszt:
 
Őrült érzés! Te átkozott hang idebent! Ki arra kényszerít hogy újra nézzem az egy akatsukis életét xD Miután láttam úgy éreztem..halál Konohára xD Vicces volt mert akkor mikor néztem, párhuzamosan a barátommal néztük a Naruto Shippuudent. Fura volt hogy Tobi nem barátkozott össze Fanyüvővel, meg hogy Sasori halálakor nem halt meg egy hal sem...meg ilyenek. De azért köcsög ez a Fekete Dani hogy kitalálta ezt, most így jobban sírok ha egy akatsukis hal meg. xD Mondhatom rendesen kiidegeltem a szerelmem mikor megláttam Deidarát és vagy félórán keresztül röhögtem, mert eszembe jutott amikor táncolt Konan meg Pein ágyán és kiugrott az ablakon egy alsóban. Mikor végre befejeztem röhögést, megláttam Sasori mestert és azon kezdtem el röhögni hogy Kakuzu és Kisame hashajtót adott neki, hogy megnézzék az igazi külsejét a wc-n ülve, de Deidara felrobbantotta őket. Beteg az az animáció. De egy remek mű, ez komoly!! *Maya aki sírva röhög*
15.poszt:
 
Ma van 5 éve hogy Jasmine You a Versailles basszusgitárosa meghalt. Mindannyiunk szívében nagy ürességet hagytál mikor elmentél. A Versailles már nem olyan mint volt, és Jupitert is jobbá tennéd ha életben lennél még Jasmine-sama. Reméljük még odafent pengeted a gitárt, és gondolsz a rajongóidra.  *Maya*
16.poszt:

Orvosilag tiltva van nekem a csoki fogyasztás. ( _ _ )
Szörnyű így az élet x'D
No de jó apám hozott nekem csokit, mert a nápolyis csokitól nem vagyok rosszul, és nem fetrengek a nyálamban mint egy őrült. ^^
úúúgy hogy letszít! *Maya*


 17.poszt:

Twitter, mostmár nem csak Rukinak hanem Reitának is van. Ez nagy öröm. Jól feltudja dobni az ember napját egy Ruki twitt...ó még régen de boldog voltam mikor Aoi rakott ki vmit. Mára ő leszokott sajnos erről, egyéb nézeteltérések miatt. -.-" Egy rajongók k@rva lenézőek tudnak lenni. -.-" Amúgy a forrást látjátok, ez egy nagyon jó oldal. Ajánlom mindenkinek. *Maya*
 
"Reita Twitter (HÚDEFURAEZTLEÍRNI :D)

#Reita: Elkezdtem Twitterezni!" forrás:
theGazettE Hungary
 
 18.poszt:
 https://docs.google.com/forms/d/1gLzybWUWG2WUzI5TxQHufJBPrVa_J3WGc4RySELOLLo/viewform

Egy kis felmérés illetve segítség tőlünk Ázsia fanoktól. *Maya* 
forrás: Mondo Magazin
 
19.poszt:
Jaj, miért mondják azt, hogy az ember amit ad olyat kap, amikor ez nem igaz (.......általában ) ?
(Sajnálom evvel senkit se akartam megbántani, aki kedves hozzám vagy a barátom, csak felhúztak pöppet.)

Olyan jó ez a one ok rock szám ... ( meg úgy az összes számuk).

*Hachi *

https://www.youtube.com/watch?v=qKW4lqj2cNU
20.poszt:
  Általában nem hallgatok sok kpop lánybandát vagy szóló énekest, de ez a szám annyira tetszik... A szövege is tök jó + Mblaq fanoknak G.O. bent van a klipben.

* Hachi *

https://www.youtube.com/watch?v=-ev9kdLN9wk
21.poszt: 
 Sziasztok Meiji vagyok.Ma leginkább egy rövid bejelentést teszek ha jól tudom ma van csillaghullás szóval aki még nem alszik és nem felhős az ég akkor menyen ki és menyen csillagokat nézni O_O
'Meiji
 
Na és ennyit posztoltunk a héten, és szerintem még ma is érkezik jó pár poszt a facebook-os oldalra. Szóval szerintem érdemes nézni és lájkolni azt is : https://www.facebook.com/AnimecsajBlogja
 
Végeredmény:
-Facebookos poszt szám: 21 ebből Meiji: 2 Hachi:7 Maya, az az én:12  

Nagyon köszönöm Hachinak és Meijinek is a munkájukat. Remélem ezután is számíthatok rájuk. Na irány a blogolás és posztolás...Vasárnap van ez egyet jelenthet csak: Zene!!
 


 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/