Translate

2014. augusztus 8., péntek

Füzetborítók házilag 1. Horde jel

Most egy Horde jelet készítettem két kézzel a füzetre. Ez nálam az irodalomfüzet lesz, de ez lényegtelen.
Példa amit néztem:














Folyamatok:
Előkészítettem mindent ami kellhet egy kézileg elkészített dologhoz.
Amit használtam:  Olajpasztell kréta, grafit, filc, színes ceruza. 
 1. lerajzoltam az alapot.
 2. Kiemeltem a ceruzarajzot filccel. A grafit vonalakat kiradíroztam. 
 3. Kiszíneztem. Dísztettem a szélét.
 4. Lefénymásoltam egy fekete-fehér változatban. A Horde jelet ki színeztem és az oldalát kiemeltem.
Ha valakinek a színes jön be akkor hagyhatja úgy is.
 5. Rámértem egy füzetre és behajtottam a felesleges részt. Viszont még nem vágtam le ezt. Majd ha a végleges füzetre kerül, levágom, és ráragasztom az elülső kötőlapra. Én a hátoldalára nem tettem semmit, feleslegesnek érzem, de persze aki szeretné oda is gyárthat bármit.
Ez a füzetborító pusztán kézzel készült. De a továbbiakban mást is alkalmazok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/