Translate

2014. augusztus 19., kedd

Következő hét Horvátország!!

Következő héten Horvátországba megyek a családommal. Addig a blog a drága Hachi kezében lesz xD Amíg még itthon vagyok próbálok sokat posztolgatni a blogon és a facebookon is. Az utóbbi időben lehet nem voltunk túl aktívak, ennek következtében a nézettség is csökkent. De igyekszünk minél keményebben dolgozni. Elnézést!
A tervem az hogy mivel a barátom nem jöhet velünk, mivel új suliba megy és a nyaralás a suli kezdéssel egybe esik. Szóval úgy terveztem hogy minden nap csinálok neki egy élmény beszámolót. :) Mivel a blogra is gondoltam, így egy össze állítást hozok majd a ide is :)

Tulajdon képen minden lány ha nyaralni megy azt gondolja először: FOGYNOM KELL!
Meg is néztem mennyi időm van xD Tipikus én aki betáblázza magát. De amit láttam!!!

Egy hetem maradt mindenre!!!

Kövér maradok!!

Mit is tehetnék mint az őrült nekiálltam edzeni és nem zabálni mint egy hülye xD


Na jól van lenyugodtam, a következő fázis úgy is az lesz hogy leszarom és zabálok. Majd legörgetnek a strandra -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/