Translate

2014. január 2., csütörtök

Új év a 2013-as év búcsúja

2013-ban történt pár dolog ami említésre méltó lehet:

-Koncerteken voltam, bár csak magyarokon
-Szint vizsgám volt
-Beléptem egy olyan tanévbe ami már nem húzós a 10-től de még nem húzós a 12-től. Pihenő év!
-Elértem a blogban a 10 ezer feletti nézetséget és ez nekem nagy szám
-Egyre jobban tudok Japánul beszélni.
-Megtanultam a teljes kana írást, olvasást és értelmezést is.
-A barátommal voltam szinte egész évben
-Új haverokat nem szereztem, de legalább nem is vesztettem.
-Chibiket csináltam az oldalra
-Remek karácsonyom volt és remek Szilveszterem.
-71-es troll Magem lett Wowon xD
-Ja és ebben az évben kezdetem el kocka lenni, még kocka foltom is van. *-*

Sajnos annyi minden mint 2012-ben nem történt. De remek évem volt és Remek évem lesz.

:F

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/