Translate

2014. január 12., vasárnap

Jupiter and Versailles

Mint tudjuk a Versaillesből még nyár felé elment Kamijo. A banda új nevet és új énekest kapott. Zin vette át Kamijo helyét és a Versaillesből Jupiter lett.
A mostani JUPITER.
 A régi VERSAILLES.

Vegyük sorra tehát miben is más a zene:

Versailles:
Kamijo hangja mély, borongós és ezzel egy féle különlegességi szintre emeli a zenét. A zenék kezdése drámai és emelkedett. Megborzongat és felkelti a figyelmet. Majd ahogy a zene be kapcsolódik az művészi. Bár gyakran elnyomja az alap zene, és Kamijo hangja. De külön külön is fenomenális a munka, de egybe valahogy nem e-világian szól, fantasztikussá válik! Úgy vélem az együttest kiemelte Kamijo dörmögős, "orrhangja" .A névről és a zenével való össze függés: Versailles palota Francia országban van, egy emelkedett palota. A Versailles szerintem pontosan erre a névre gondol és az ott való életre ha alkot. Mert ha becsukom a szemem akkor ott vagyok.
 

Jupiter:
Zin hanga magában gyönyörű, erős. De ha már ilyen erős szóljon erővel is...Nos igen. A hangja amúgy is olyan tucat. Japánban az énekeseknek nagyon hasonló hangjuk van. Neki is. Szerintem ezzel a váltással a Jupiter nem kiemelkedő zenévé hanem simán japán zenévé vált. A zenék az ének és az aláfestés miatt mások. De a dob, a gitár unalmassá vált. A Versaillesben nagyon sokat számított nekem az hogy a gitár is mondta a magáét és a dob is. Itt szinte ugyan olyanok. Zenével és a névvel való összefüggés: Nem látok mást mint zenélő emberkéket, max egy világvége képet xD de nem bolygókat, az űrt, sőt nem Jupitert! A zene amúgy azért tetszik mert olyan régiessé vált mint az Xjapan.         



Összefoglalva:A Jupiter egy átlagos japán zenévé vált, a Versailles emelkedettségéhez nem ér fel! 

u.i.: A Versailles tagok közt, leszámítva egyet...volt kötelék ami az ég felé vitte a zenét...tudjátok kiről beszélek.


2 megjegyzés:

  1. Kamijo-ról annyit, hogy ő akkor volt jó énekes amikor a Versailles-ben volt, imádtam minden számukat. Utána külön meghallgattam Kamijo szólókarrieres dalait és a Jupiter-t is és szerintem inkább a Jupiter az ami értékelhetőbb a kettő közül, mert hiába van Kamijo-nak fantasztikus hangja ha ez a szólókarrier értékelhetetlen dalokkal van tele. Egyszerűen nem tudok végighallgatni egy szólókarrieres dalt se tőle, mert annyira hogy is mondjam... "szar". Míg a Jupiter dalai hangzásban hajaznak a Versailles-re, szerintem a Versailles mellett a Jupiter lesz a második kedvencem, bár idő kell amíg megbékélek az új énekes hangjával, kinézetével és ruhatárával. :))

    Ja és szerintem nem volt valami jó ötlet Kamijo-tól, hogy kiszállt, mert nézzünk meg engem. Többnyire ami nekem tetszik az másnak is tetszik. A Versailles minden száma tetszett és akkor itt vannak Kamijo szólókarrieres dalai, valamiért egyik se tetszik, hiába van jó hangja a zenék olyan "semmilyenek" és ha nekem nem tetszenek annak az embernek a dalai akinek korábban minden dala tetszett akkor félő hogy másnak se fog.

    Nem azért mondom ezt mert bebeszéltem magamnak hogy Kamijo a többiek nélkül semmire se fog menni meg biztos "szar" lesz. Nem, egyáltalán nem, én úgy vágtam neki Kamijo szólókarrierje megismerésének, hogy nahh ez biztos nagyon jó lesz, nagyot üt majd. Aztán mégse így lett. :/

    VálaszTörlés
  2. Shino Kaito...köszönöm hogy írtál. Teljesen igazad van. Bevallom nem hallgattam még meg Kamijo-t...de most bele hallgattam. -.-" Kiborulásom megint nagy volt mint az megszokott tőlem xD Amit gondoltam:
    "Hát Kamijo ezért kár volt kilépned". A zenéje unalmassá vált. És abban is igazad van hogy a Jaupiter többet ér zeneileg! De azt ne felejtsük el hogy sose fog felérni a Versailles különlegességéhez. :)

    VálaszTörlés

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/