Translate

2014. január 17., péntek

Hachi küldött egy zénét

Bocsi UsagiKono de most én linkelek zenét véleménnyel....






















"
Csak én látom azt, hogy
nem kicsi stílus változáson mentek át a fiúk ?
Nem azt mondtam, hogy rossz...
csak nekem az afcről az a kis emo punk kinézetű banda jut az eszembe
amúgy jó ez a szám ..."


Maya megjegyzés: Ez bizony zeneileg tényleg nem AFC stílus. De a szövege az igen. Ugyan is érthető és egyértelműen fontos dolgot takar. 
Milyen érdekes hoyg nem rég pont erről csináltam posztot... Ha nem értenétek...
Szöveg részlet
"Válaszd a hajnali híradót
A gyorskaját, a nyugtatót
Szorongásra antidepresszánst

Válaszd a jelzálog kölcsönt
Adókulcsot, kamat börtönt
Egy sírig hajszolt rabszolga sorsát

ÉN AZ ÉLETET VÁLASZTOTTAM
JÁRATLANT A JÁRT ÚTÉRT
ÉN AZ ÉLETET VÁLASZTOTTAM
JÁRATLANT A JÁRT ÚTÉRT..."

Az első és második versszak az emberiség által követett dolgok, a "lábnyom". De a harmadik versszakban, a reflénben elmondja hogy ő nem ezt választotta ő külön utat jár.  Ez egy nagyon fontos dolog! Szerintem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/