Translate

2013. szeptember 6., péntek

Vége az első hétnek!

Lejártam az első hetet és kissé megroncsolva de itt vagyok. Már van házim is( és nem iható...néha sajnosnak mondanám) és van már pár bunkóm is akik "boldogítják" mindennapi életem.
Azzal hogy Japán fan vagyok és igen is magamra válallom, nem kis súly rakódik rám, ugyan is mint tudjuk az emberek nem igazán moderálják azt akinek a stílusa más mint az övüké...lásd Pávák!

Nah de mindegy is hiszen most péntek van és a szobámban ülök a blogom előtt és a kedves olvasóimnak írok, akik megnyugtatnak és boldoggá is tesznek! ^-^

Úgy gondoltam hogy a Haviskodást Hetiskedéssé változtatom és lesz Pénteken, Szombaton és Vasárnap is megnyilvánulásom az oldalon.

Nyugis Péntek, Bulis Szombat és Rákészülő Vasárnap.

Ez mit is takar? Elmondom:
Nyugis Péntek: Animéket linkelek és hírekkel szolgálok hogy ne szakadjatok ki a Japán világból ^^ Akármennyire is cibál a sulis élet!

Bulis Szombat: Hát persze ha buli akkor zene, szóval zene ajánló lesz ^^ Mondjuk nem 40-es mint havonta, mivel akkor mág kifogyan a zene állomán xD

Rákészülő Vasárnap: Minden lelkizést, és erősítést, persze azt is lelkileg át nyújtok nektek hogy túléljetek.. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/