Translate

2013. szeptember 25., szerda

Betegen itthon!

Minden bajom, van beteg vagyok!!!!!!!
Beteg vagyok én is...apu is...anyu is...a húgom is...a barátom is...éééés HACHI is!! EMBEREK FERTŐZÜNK!!!!!!!!!

Végre itthon vagyok..ez benne a jó..mondjuk...FÉKTELEN ZENE? MANGA? ÉS ANIME!!!!
Megvagyok zakkanva...de komoylan, a szobám most ÉN MONDOM kész disznó ól. De egy olyan amibe bárki bepakolhat bármit..MONDOM BÁRMIT. Pl.: itt van mellettem egy a földön egy bögre...mögöttem egy kifestő könyv...ki a faszom tette ezt ide?! Ki volt az a beteg aki itt szinezgetett egy kis könyvben?! Szerte szét a simnkek, a könyvek, a mangák, a 3 napos kaja...ejj de jó az életem..szerintem kitakarítok még ma este xDXD Nah oké...Ezzel csak annyit akatam mondani...hogy


JOBBULÁST HACHI DRÁGA ÉS AZ ÖSSZE BETEG SZERETTEMNEK? VAGY AKIK OLVASNAK ÉS ÉPPEN BETEGEK!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/