Translate

2013. szeptember 18., szerda

Tanulás hiány

Mint látjátok, posztolgatok, írogatok... de hát valahogy nem igazán tudja lekötni a figyelmemet a sejtek összetétele, a tatár járás meg más egyéb baromság amit tanulunk a suliban...
Persze tanulni is fogok...egyszer majd....

De most csak ülök és inkább írogatok akár miylen baromságról is xD Bár erőm nincs híreket hozni, pedig van pár...de msot csak azért se fogok...

Jajj ma szemeket tanultam rajzolni xD  igen tényleg ennyire unatkozom...
Anya meg nyaggat hogy pakoljak el és ha nem...Figyeljétek ezt a fenyegetést..."Ha nem raksz rendet megy a szobád a fészbúúkra" xD Hát ez kész. xD a modern szülők, nem?
De minden botrányt megelőzve  teszek fel képet az én rumlis szobámról ♥




A szemekre vissza térve ezeket alkottam..tudom nem tökéletes...de ezek az elsők amiket színessel csináltam bonyeszabban:
 Anya egyikben sem látta a szemet xD ilyenek a nem otaku szülők ><


Nah most már komolyan neki kéne állnom tanulni...ránéztem az órára xD és egyből az jutott eszembe hogy gyorsan átnézem a tananyagot, lezuhanyzok és megyek durmolni. Mert watashi wa nemui desu. ˇˇ bizony...bizony :D Ma majdnem be aludtam irodalmon xD nahát kihitte volna hogy ennyire unalmas a költők "valós" gondolat menete...mert ugye tudjuk ha a költő szerint az ég kék akkor biztos sülthalat evett reggelire mert megfájdult a hasa eg szereli csalódás következtében...nos erről ennyit...mentem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/