Translate

2013. szeptember 28., szombat

Frissek, mert már rosszúl vagyok a hiányától.

De tényleg, tökre kikészít hogy nem csináltam frisseket most xD Szóval jöjjön az Őszi felhozatal ^^

LIPHLICH

Ennyi deszkát mint ebben a dalban O_O 
Nah szóval a hír: Október 2.-án jön egy albumuk Full Course wa sakasa kara néven. Amúgy az együttes november 13.án egy különleges kiadványt fog megjelentetni ami tartalmaz majd, egy könyvet és egy bónusz CD-t is. A neve 12.5 shokutaku~Full Course wa sakasa kara~ lesz és ezt csak a webshoppon keresztül lehet megrendelni.

 

Kuroyume

A feketeálom nevű együttes Kuro to kage néven jelenteti meg albumát november 6.-án. 

 DIV

A DIV első albumát jelenteti meg október 23.-án. Sok sikert nekik ^o^

 An Cafe 

Szerencs szám ez a november 6. Ugyanis az An cafe is ekkor jelenteti meg új albumát a
Hikagyaku ZiprocK.-ot.

Mucc

Október 30.-án eljöna  világ vége... ^^ ► World’ End -en jeleneik meg a MUCC új kislemeze. ^^"

Sadie

Október 16.-án jön az új album  MADRIGAL de MARIA címmel. 


LUNA SEA 

Ran címmel ellátott Luna Sea által létrehozott kislemez november 13.-án jelenik meg.

J

A Luna Sea vonalból nem lépünkmég ki, ugyan is a basszerosuk új albumot ad ki  FREEDOM No.9 névvel ellátva. Október 23.-án jelenik majd meg. 
Amúgy róla még nem hallottam, de a zenéje, igen kemény..nagyon tetszik!! *u*

 Acid Black Cherry

 Kuroneko~Adult Black Cat~ néven megjeleni majd a ez a kislemez. Mégpedig November 20.-án.

Juri

 

Nyálat csorgató fiúk, és ferde hajlamú lányok...nyugi...nem a Hentai jellegű Yurira gondoltam most 
(_ _)
Hanem a Deluhi énekesére (ex énekesére \nem vok tisztában én a Deluhival csak a zenéjük imádom ^^" :D\. JURIRA. Ugyan is November 27.én ad ki egy albumot, szólóban. Az album neve pedig  Blance lesz.


SuG

 

A Nagy vissza térés a tényleges vissza térés December 29.-én lesz. Bár már Októberben is ellehet kapni őket pár fellépésen...illetve már Aoi(The GazettE) is bejelentette hogy vissza tért a SuG.

Nem akarom ellopni a lefordítottat az oldalról de kb az volt a léynege hogy Aoi örül hogy vissza tért a SuG bár nem kedveli azt a műfajt, de sok sikert kíván nekik. 


Redman


A Girugamesh énekesének másik együttese. Egy albumot fog kiadni november 13.-án Challenge the game címmel. 
(Nyugi ez egy másik szám xD de ezt adta ki a Redmanra xD xD képzeljétek el hogy ebbe játszik xDXD)



Kiryu

November 27.én  Akai mi hajiketa néven új kislemez jön a srácoktól. Várjuk ^^

Awoi

Október 23.án (ez is forgalmas nap lesz) új minialbummal rukkolnak elő, Owari no Melody címmel.

Eat You Alive

Nagyon megszerettem ezt az együttest imádom a zenéjüket..de mint tudjátok,- vagy ha nem akkor most már fogjátok -feloszlik az év végén.  De még végül egy Best Album érkezik Malus és a Nkhsh néven.

Reign

 2 emberkéből és 3 Ex AND tagból megalakult együttes a Reign. November 9.-én lesz az első koncertjük. ^^

cali≠gari 

Régi együttes, régi dalaok új minialbum egy egyszerű  névvel: "2"

 Dir En Grey

Végére hagytam mert Jövő évben lesz és nem is ősszel...de a lényeg hogy lesz. Januárban érkezik a Dir En Grey új kislemeze. Csak a nevet tudjuk, pontos idő pont még nincs...A név pedig: Sustain the UNtruth. 


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/