Translate

2013. szeptember 1., vasárnap

Nos hát itt a VÉG(!!!)e!!!

Bizony eltűnt az idei nyár, mint köpet a Dunában...
Na de hát mindegy nézzük mit is cselekezdtem ez idáig:
-Tanultam Japánt
-Voltam a barátaimmal és a szerelmemmel is ^-^ jó sokat!!
-Rajzoltam is
-Blogoztam is
-Megszabadultam majnem 6 kliótól *-*
-lebaarnultam ˘o˘
-Voltam Balcsin és BéPesten is
-kaptam új telót
-Kékvolt a hajam (most szürke xD)
SZóval úgy ahogy nem volt annyira gáz ez a nyár...csak rövid!!! De az nagyon!

A sulira nézve pár szó:
A sulival- magával-nem lenne gondom... ha kellemes időjárásban és úgy dél körül kéne kelnem, no meg az osztály társaim mind kedvesek és normálisak lennének, nem pedig taplók akik csak az érzelmeimbe hatolva tekerik ki a nyakam, miközben a mélybe hajítják nyáron összeszedett kevés kis önbecsülésemet, nem beszélve a "mélyen tisztelt, írtó kedves" tanárnak anult-de valahol ecseszte nagyon- "Tanárokról"....

Nos ja...szóval meg van a véleményem erről is:
Desebaj, kibírjuk mi ezt még pár évig aztán jóhet az arany élet!!! *-*


Szóval Blogger olvasók, és Anime CsajBlogja nézegetők: Mindenkinek kellemes, békés, kevésbé lélek és önbizalom romboló sulis évet kívánok!!!

Majd jövök ha megszabadultam a háziktól!!

(úgy is kell a gyújtóshoz ;) )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/