Translate

2012. november 1., csütörtök

Hide

Volt régen egy együttes az X-Japan. 1982-ben alakult és 1997-ig együtt voltak. Majd a tagok külön váltak és Hide szóló karierbe vágott. Hide halála után pár évvel 2007-ben újra kezdék és emlékkoncerteket adnak.

Hide Japánban született 1964 december 13-án és Tokióban halt meg 1998 május 2-án.
Az együttesben gitározott és néha énekelt, ugyan így magán zenekarában.
Rocket Dive
Ez az egyik szóló száma.
Hide gyönyörű volt....
A haja égett mint a tűz tekintete parázslott és a mosolya sem volt az utolsó.
















Halála szinte kiszámíthatatlanul jött. 1998. május 1-én még koncertezett és még interjút is adott, kicsit lehangoltnak űnt, de nem tűnt súlyos állapotnak. Még is...1998. május 2-án a fürdőszoba ajtajának kilncsére találták felakasztva egy törölközővel.
"Halál! Te ravasz játék mester, Lecsaptál megint, és csak egy ember ismer. Az ki elmondani nem tudja ki is vagy valójában. Csókot leletél halálában."

Hide temetése is megesett halála után, nem volt titkos vagy rejtett. Az jött aki akrt. Halálának híre az embereket megcsapta és tömegesen hultak el rajongók...sajátkezük által.
"Halál! Te ki mindenkit át versz! Elvetted az emberek életét, egy ember lelke által. Elragadtad tőlük a mindenük, és ezáltal életüktől is megfosztottad őket" 



Temetésről videó készült, több mint 70 000-en gyászoltak a helyszínen. A temetésre 1998. május 7-én került sor egy buddhista templomban. 
 
 Yoshiki az X-Japan dobosa és zongoristája beszédet mondott: 

„Lesokkolt, amikor haláláról hallottam. Én valójában nem akartam elhinni, ami történt. Igaz, ő alszik gyönyörű arcával. Sokszor próbáltam felkelteni, de ő még mindig aludt…
Ötünk közt, Hide volt, aki tartotta nyugodságát és mindig kitalált valamit. Noha én voltam a vezető, ő volt a nyugodt ki adta a tanácsokat kezdtem elveszteni önuralmam és érzéseimet. Persze ez az egész feszültséggel járt, ő is kis híján elvesztette személyiségét. De eközben a nehéz időkben, ő mindig felhívott. Tudtunk beszélgetni az X-ről, zenéről, barátokról, életről, rajongókról, szinte mindenről. Ő olyan volt mint a bátyám és néha ugyanúgy az öcsém. Mi együtt ittunk, és néha verekedtünk. De a következő nap, ő oda jött hozzám és mondta: 'Yoshiki, csináltam valamit az éjjel? Bocsánat, de nem emlékszem semmire.' De most már nem mond nekem semmit… Alszik…
Minden rajongónak és barátnak, össze vagytok zavarodva. Nem tudom leírni ezt a szomorúságot szavakkal, de nekünk meg kell értenünk, és el kell fogadnunk ezt a fájdalmas valóságot. Mindenkit kérek, nézzen keresztül békés pihenésén…”

A temetésén a forever love című számuk hangoztt el élőben...
emlék videó temetése
És itt egy videó X-japan egyik emlékkoncertjéről. Érdemes végig nézni. Gyönyörű!
Nézd
A videó végén több J-rocekr is feltűnik, többek közt a Versailles, Jasmine youval. 1:38:11.-percében látható. Vajon tudhatta hogy egy év múlva már Hide-vel lesz? T_T




"Emléked örökre benünk él!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/