Translate

2012. november 10., szombat

6.nap Kai.

Kai az az Uke Yutaka, a GatettE dobosa. Ő csatlakozott a bandához klegutoljára, Yune helyét vette át 2003-ban.

1982. október 28-án született Tokyoban. 172 cm és 55 kiló. Régen cigizett, de leszokott róla ^^ Biztos szeretne pár évvel tovább boldogítani minket >< ♥-♥ Kedvenc színei! Igen színei, mert rengeteg van ><  :fekete, piros, zöld, ezüst, fehér, arany, szürke. Mint nekem is. Oh hát igen az én bátyám ^^" Kedvenc állatai: tigris, aligátor, kutya...Aligátorkutya xDXD Hú bocsi nagyon elvagyok ma xD Gyakran elfelejt dolgokat, és a többiek figyelmeztetik őt rá. 



Ő lenne a kis Kai. *-*

A családjában van egy anya és egy Nagyi. Kis kori beceneve Yuk-kun volt. Régen arról álmodozott hogy focista lesz.
















Kai ugye a dobos, már párszor próbálkozót azzal hogy feldobja majd elkapja a dob verőjét...bár számok közben csak úgy sima egyszerű dobolásnál is elejti őket. Egyszer április elsején annyira becsapták a srácok Kait hogy 5 nap múlva jött rá hogy csőbe húzták.


Különleges dolgok az álmok... KAi is ember és ő is szokott álmodni, és bizony neki is vannak furcsa és kissé bizarr álmai mint például mikor azt álmodta hogy Reita az ő anyukája. :S

Hogy lehet ilyet álmodni? ><

Viszont...Kai alvás szokásairól még annyit hogy ha nincs nála senki akkor meztelenül alszik.  *-*

Kai és Miyavi látható a képen. Kai amúgy nagyon szereti a Dir en grey-t és Gacktal is szeretne együtt dolgozni. 

És hogy ne csak a Japánok közül említsek, szereti még Marilyn Mansont is és szeretne elmenni egy koncertjére. 

Kai és a jogsi...hát igen, Kai szerezte meg a legkésőbb a jogsiját, már benne volt a gazettE-ban jócskán mikor megkapta.

Egyszer volt kórházban, de arra hogy miért volt, már nem emlékszik. 

Kai szokott főzni, a főztjéről a vélemények megoszlanak, de többségében szereti a Kaikaját. Reita túl édesnek véli így inkább nem eszik belőle. ><

Ebben a vidóban van az is mikor Miyavi ölelgeti és puszilgatja. amúgy Kai mindig tart otthon a hűtőben, -mert neki van >< nem mint Aoinak xD- majonézt.

Kai az aki a leginkább kimarad a fanserviceből.  Ez nem tudom hogy kinek jó vagy kinek nem, de én örülök neki. az én oni-chanemet csak ne molesztálgassák. >< Bár az a Miyavis eléggé annak tűnik O_O

Arról már beszéltem hogy mit szeret a kis cukiság...de arról hogy mit nem még nem volt szó. Szóval nem szereti a piercinget, se a tetkókat. És a krumplit se lávolja. (hogy-hogy h-hogy nem lehet szeretni a krumplit?!!!!) 

Kai mosolya külön említésre méltó. Annyira szép hogy kéne rendezni lvente egy Kai mosolya ünnepséget. (^-^) (^o^) (°o^) (°-°) (°-°)? (o-o) (._.) (o~o) (><)

Ok ez hülyeség volt nah de nagyon szép ez a lényeg. 









   nincsenek érzéseid, ha szereted őt és ezektől a képektől nem lett jobb kedved. Nekem mindig jobb kedved csinál >< Annyira szép és boldog mikor mosolyog,
árasztja magából a szeretetet. Annyira szeretem Kait!! ♥ ♥

Itt egy videó is Kai mosolyáról ^^

Rendben Kairól szerintem ennyit tudtam prédikálni xD

Személyes véleményem egy részét elmondtam a fönti sorokban, hogy szeretem mert jobb kedvre derít mindig a mosolya.  Még annyit, hogy azért tekintem bátyónak, mert szeretem a törődést, és valahogy én mindig egy szerető bátyóra vágytam és Kai az annyira törődik az emberekkel, ha társaságban van először megnézi hogy mindenki jól érzi magát, és ha nem akkor tesz valamit hogy jó legyen neki, majd csak utána törődik azzal hogy vele mivan. Nah meg persze még azt is elmondhatom róla, hogy szívesen meg kóstolnám a főztjét. Szeretem az édeset!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/