Translate

2012. november 9., péntek

4.nap: Uruha

A GazettE egyik gitárosa. Uruha 1982. június 9-én született szintén Kantouban. 



177 cm és 62 kiló.  Ő is cigizik kedvence a pianissimo.
Kedvelt színei a fekete fehér és a piros.
Teljes neve: Takashima Kouyou










Gyerekkori neve Shima volt. Focista szeretett volna lenni. Van egy anyja, apja 2 nővére és 2 unokaöccse.  A kis Ruru-Nagybácsi ^-^

 

 

 

 

Uruhára sokan hiszik azt hogy lány >< de nem az ő egy srác. ><

Egy nagyon szép arccal rendelkező fiú. *-*
Ezen a képen is lehet látni az ajkait. Olyan kicsit furcsa ajkú...sokan piszkálték vele az iskolában...így ???magántanuló lett???
Szerintem szép szája van és pont azért jó mert különleges. ^^

 

 

 Jobboldali lenne Uruha, aki cigizik. A Baloldali meg ugye Reita. ^=\\ <--Reita fej xD  Nah szóval...Ezen a képen Uruha sokkal fiúsabb, szerintem...De itt is jól néz ki *-*





Uruha festi a körmét:

Általában fekete körmei szoktak lenni.






Uruha Ruhájáról:

Legjellemzőbb ruhája az amiből kilátszik a combja. Ruki nagyon szereti mikor ezt viseli Uruha O_O

Én is akarok ilyet ><

Nah vissza térve Uruha combaihoz...szerintem szépek *-* mivel hogy nem túl vékonyak, de nem is nagyok, formás combja van. 





 Uruha a legkedveltebb színpadon a srácok szemszögéből. "Szegényt" mindig molesztálják, hol Ruki, hol meg Aoi.

 Ruki
 Aoi
 Megint Ruki

Meg ugye van még olyan is mikor Ruki megnyalja Uruha nyakát...gitárját. 

Van egy kép róla amikor anyaszült meztelen, csak a gitárja takarja (-OoO-)

Ezt én is lerajzoltam kisebb nagyobb sikerrel ><

Hát...izé...mennyünk tovább ><

Pár kép még róla:

 Uruha és Ruki, a háttérben nem tudom ki van.



 Uruha és a két felséges combja, na meg persze Aoi *-*
 Ruru és Rei.
 Rei, Aoi, Ruru.
 Aoi, Rei, Ruru.































 <-<) (O_O) (OoO)°°{combik!!!} 
 Igen ez Uruha.  >< Smink nélkül.
Kicsit....furcsa. ><

Uruha és a motorja...me hát van neki jogsija hozzá ^^











Uruha szereti az alkoholt. És ezt kapta ajándékba ^^
















Forró videó Uruháról!! Szerintem Uruha szexi és ezzel a zenével űber szexi.
Videnyó
Uruha leesik a színpadról
Ruru megint esik 
Ugrálókötél. 

Személyes vélemény: Uruha egy vissza húzódó srácnak tűnik, de nem az. Kedves és aranyos is a GazettE-ben szerintem ő a legszebb tag *-* Nagyon szeretem Uruhát is...és meglepően mély hangja van szerintem igazán férfiassá teszi. ^^

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/