Translate

2014. október 11., szombat

Új család tag a Yamazakiéknál ^^

Az a bizonyos Yamazaki én lennék, az új család tag meg egy irtó aranyos kis állat...Lüszi. Az elmúlt egy hónapban gondoltam arra hogy kéne egy kis szeretetpótlás a kisállatok terén, miután elvesztettem a kiskutyámat Mazsolát. A 2. évfordulónkhoz közelítve a szerelmemmel, előkerült a kérdés hogy "Mit kérek?"  Amire én bizakodó mosollyal feleltem hogy Tengeri malacot. Erre ő nagyon pozitívan reagált a szüleim, főként anyu viszont nem igazán. De pár óra győzögetés után hogy a gőtémet, Gaarát is én gondozom és hogy minden rendben van vele is, megengedték. :D A mai napon október 10.én megkaptam a Tengerimalacomat Lüszit :) Iszonyat édes, már a mai napon tanult pár dolgot, és bízik is bennem eléggé :) A kezemből evett és végre megmutattam neki hogy hogyan kell inni az itatóból xD Egyedül van, tudom ez nem túl jó...mert ugye társas lények, de Meiji is akar egyet csak később és akkor már minden rendben lesz. De addig is itt vagyok neki és szeretgetem a nap minden percében. Most 1 hónapos, nem rég lett leválasztva. Remélem jó helye lesz itt nálam és hogy sokat fogok tudni játszani és foglalkozni vele. Tervezgetem tanítani is...de azt majd holnap. Ma hagyom hogy rájöjjön mi hol van és mi hogy működik a kis kalitkájában ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/