Translate

2014. október 11., szombat

Tegnapi nap, szörnyű péntek jó befejezés

A tegnapi napom úgy indult, hogy táncról vagy 20 percet késtünk, nem teljesen az én hibámból (hozzá teszem) Ezután lebaszást kaptam. Aztán az angol tanrom, össze hasonlította a tudásomat Hachiéval és szinte kisemmizett.

 A dolgozatokra mosolygós matricát tett az enyémre meg...

 Hachi kúrva okos Angolból, és még a helyzet rontása érdekében elmondta hogy
"Én szart se tudok, te tudsz mindent."
Erre én:


Teljesen össze omlottam, tudom hogy jó a 4-es is és sokan örülnének még a hármasnak is, de nekem 5-ös végeredmény kell félévre és év végére is!!! Annyit tanultam és most meg...egy bőgő matrica egy "so sad..." felirattal.





NA mindegy mert a napom sok hülyüléssel, röhögéssel és tengerimalacozással folytatódott és csak ennyi volt a szörnyek szörnye, a poklok pokla :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/