Translate

2014. október 14., kedd

Malac eredmények: Kis ház.

Nem rég kaptam egy tengerimalacot, még pici tehát csak pocsolyacoca :D Kislány, Lüszi a neve nem rég múlt 1 hónapos. Kézhez akarom szoktatni, de azzal a gonddal szembesültem hogy retteg a szobámba :( Elhatároztam hogy csinálok neki egy kis búvó helyet, venni nem tudtam mert nincs pénzem, de tökéletes neki kartonból is. Imádja.
Ilyen:
Eleinte csak a közelébe se ment. Hiába csalogattam répával almával nem akart a közelébe menni, a felénél mindig vissza futott. Takarításra került a sor, úgyhogy arrébb kellett tennem. Megfogtam és leraktam a háza elé. Egyből befutott és imádja.
Valami tündérien ott ült szinte egész nap. De ettől ne féljünk! Ne tegyünk oda neki az etetőjét se az itatóját! Majd kimegy érte. Ne aggódjunk ha nem jön ki egy ideig. Ha megnyugszik és megszokja kijön enni, inni és nézelődni is. Most is kint van az én is Lüszim. :) Búvóhely kell nekik, mert iszonyat félős állatok és ez plussz biztonságot nyújt számukra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/