Translate

2014. szeptember 20., szombat

motivációs zeneajánló Hachitól


Az első nap az osztályfőnököm kijelentése hideg zuhanyként ért a suliba, mivel rádöbbentett minket hogy jövőre érettségi.
A reakcióm kb.




 - hogy mi ???-
-akkor én mentem-






 Tehát mivel nekünk (végzősöknek) ez az év megfogja határozni az életünket .
*pánik pánik pánik *
 Úgy gondoltam, hogy csinálok egy zene ajánlót, ami motivál, hogy ne adjuk fel az álmainkat még ha nagyon nehéz is és, hogy megtudjuk csinálni amit akarunk.






A B.A.P. 2 tagjának zenéje Bang & ZELO párostól a Never Give up.

( Ha szeretitek a BAP-t vagy még nem ismeritek,de kíváncsiak vagytok rájuk, akkor nézzétek meg az én nagyon Hachi-s bemutatómat róluk, amit itt  nézhettek meg. 
A főszerkesztő Maya által kiparodizált BAP bemutatásomat, pedig itt nézhetitek meg.... )







N-Sonic - Run & Run







J-Min Stand Up

A klipben a  To the beautiful you című doramából vannak részletek.
( A dorama ajánlómat, amiben erről a  és még sok más doramáról írok itt nézhetitek meg.)

BTS - No more dream



B.AP.- Warrior



Bigflo -Delilah

 
BTL- Too G



Tehát kitartás gyerekek küzdjünk együtt az álmainkért.

És a suliba legalább annyira legyetek aktívak, mint én.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/