Translate

2014. szeptember 8., hétfő

Első nap, I'm the winner! Or not?

Wáháhhááá túléltem az első napot a suliban.

Szörnyű volt! Borzalmas! Belépek az iskolába és a tanárok pillantása az a nyomasztó iskola bűz...Az elmondhatatlan elnyomás. Iszonyat. Kifejteni se tudom, ezt csak az érzi aki olyan mint én.









Nyáron felépíti magát "Mindent meg tehetek!"


A suliban meg..."semmire nem vagyok képes, szar vagyok!"
Nos igen így van ez...nagyon sok dolog kering a fejemben a tanulásról, a jövőről és a blogról is. De félek hogy nincs időm megvalósítani mindegyiket. Úgy hiszem kéne fontossági sorrendet felállítanom. Mind a három elé helyezném a Blogot, de sajnos ezt nem tehetem meg. Így a tanulást részesítem előnybe, de utána rohanok blogolni. Viszont lehet hogy a jövőmet a kezembe tartás helyett zsebreteszem, de nem engedem el! Vannak céljaim és el kell érnem őket!
Mondjuk most tanulás előtt blogoltam xD De hát van ilyen! Nos én mentem vázaltot másolni meg angolt beseggelni....ő igen megosztanám még azt is hogy a mai nulla kedvemet pár kedves ember felkapta egy-pár szinttel, úgyhogy Köszönöm...az is fontos hogy nem igazán az osztályomban volt a többség xD Ami szomorú hogy más osztály szívesebben szól hozzám pár kedves szót mint a sajátom ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/