Translate

2014. szeptember 12., péntek

Re: B.A.P. ismertető, Maya megőrül

Hachi még vagy egy hónapja csinált egy jó kis ismeretterjesztőt a BAP-ról! És én most ezt elolvasva megőrültem xD És alkottam nézzétek meg:
" Yoo Young Jae
1994.Jan.24.- én született.
Ő a legokosabb tag a bandában.

Annyira cukii meg aranyos.
Az nagyon tetszett, amikor megkérdezték a tagokat, hogy kit vinnének magukkal legszívesebben a bandából egy lakatlan szigetre. Amire Ő azt mondta, hogy "Boldog leszek, ha valaki a csapatból lesz." ( az aki vele lesz a szigeten )
(Most majdnem buldogot írtam a boldog helyett XD Bár úgyse hangzik szerintem rosszul, ha boldog helyett buldogot írok)"
" Jung DaeHyun
Annyira, de annyira szép... helyes és amikor mosolyog.... totális fan görcsöt vált ki a fanokból azaz a "babykből" mivel ők így hívják a fanokat."



  "Fanokból azaz a "babykből" mivel ők így hívják a fanokat"


 "Bang Yong Guk
- és van egy tetkója a hátán :
 "Do what u like and luv What u do 
"Ott van a tetkója a bal vállán látjátok ?
 Mert ennél jobb képet nem találtam a tetkójáról....."
 SEGÍTEK HACHI!!!!!



 "Az I rememberben annyira jóóó a haja o.O nagyon tetszik."
" Itt is de jó haja van Yong Guknak."

 "Szereti, ha oppanak, hívják bár állítólag a legtöbb fan idősebb nála."




"Elneveztem róla az agyag nyuszimat, amit rajzcsoportosokkal  csináltam egy kiránduláson.
Mire a suliba került és hazavihettem volna letörték a fejét és mielőtt megemlékezést tarthattunk volna róla eltűnt...."
"Jah Zeloról pedig egy halat neveztem el, amit az árokba találtuk és láttuk, hogy nagyon kevés a víz, így megmentettük a " levegőbe fulladástól" XD.
És egy esővízzel teli hordóba raktuk etettük is meg minden..... de egy hét múlva holtan találtuk meg a hordó mellett ,mert kiugrott belőle. Öngyi lett"



 "Kim Himchan
 Olyan kiskutya feje van"



 "Moon Jong Up
nappaliban ő csak boxerben tud lenni ?????!!!!"
 "A Rain soundben pedig Yong Guk azt mondja, hogy " elástam a szerelmem a búcsúba " .... értitek ? XDXDXD 0:18-nál"


"Nos nos a One Shothoz megint egy nagyon jó klipet csináltak.
Amikor a végén lelövik őket ...Lesokkoltam, hogy ne már .... Aztán nézem a videót, hogy nincs is még vége, amikor lelőttek őket ... zombivá változnak és megszállják Koreát vagy mi lesz ?"
" Hogy nézhetnek ki így, ilyen jól"
" Amúgy a klip a Punch című számukkal kezdődik"


"most jut eszembe amit tudni kell, hogy mindegyik tagnak van egy nyuszis jele.... "

Hát ennyi lenne, ÜremMáriaSzuzterézia, ez de bonyolult egy poszt volt xD Megszenvedtem xD Remélem tetszett és mint mindig szercsi lávcsi van Hachi és BAP.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/