Translate

2013. december 21., szombat

Koreában nem csak Pop

Korea a zenéjét illetően a K-popról híres. Nem igazán van olyan Korea ismerő aki nem említi meg ezt a  lenyűgöző és maga-módján egyedi zenefajt. De én! Mint J-Rocker kerestem és kutattam a Koreai rockot. De keresésem csak CNBlue poppos Rockjához vezetett. Ám ma, megtaláltam egy zenészt. Bár lehet hogy szokásomhoz híven, Hachi már mutatta, de nem vettem róla tudomást. Nos:
Neve: Seo Taiji 
Kiejtés szerint: Szo Thedzsi
Japán tanulásomhoz híven már Szeó Taidzsinek hívom xD
Született: Dél-Korea 1972. Február 21.-én (41 éves volt ebben az évben)
Együttesei:
Shinawe (1990-1991)
Seo Taiji & Boys (1992–1996)
Nagyon bejön a régi Koreai hangzás. Olyan mint egy régi Backstreet Boys szám. Nagyon  :D

Majd szóló karrierbe kezdett:
Hangja lágy maradt, de kiszépült. Megőrizte azt a sajátos hangzást is.
Majd egy számom kiakadtam és azóta azt hallgatom.

Nos emberek Ilyen a zúzós Koreai rock Metál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/