Translate

2013. december 6., péntek

Kellemes Mikulást!

Mindenkinek Kellemes Mikulást kívánok!
December minden ünnepét szeretem igazából...így a télapót is. kaptam a barátomtól egy Mikulás sapit, és én is vettem neki. Feltettük és azzal mentünk végig a vonaton. Nos mint a mai emberek, -de szerintem ez régebben is így volt-Igazán megtudnak valakit ítélni, ha mások. Ez így volt mikor színes hajjal mentem el előttük, és így volt ma is mikor Mikulás ünnepének szellemében felvettük a Miki sapit és felszálltunk a vonatra. Egy csoport, khm...ribanc kísérő....(nos mielőtt még letámadtok hogy miért kell mindenkit le ribancozni, elmondanám hogy akin nem látszik azt nem ribancom le. De ha egy lány leborotválja a szemöldökét és egy szögmérőnek görbe felénél fogva húzza vissza azt, illetve a feje tetejére felbassza a haját egy nagy "kontyba" illetve még télen is picsa gatyába, avagy csípő nadrágba mászkál a 20 centis undorító magassarkújában, és a könyökhajlatába biggyesztett kis retiküljével....akkor hát nos szerintem egy kis sulis ribancnak simán megbélyegzettem!) Nos ez a kis még normális embert nem látó társaság, elkezdett röhögni rajtunk, mutogattak, és baszakodtak velük. én csak mosolyogtam és nevettem rajtuk, de mikor már fájt a nézésük, és a végső megállónk következett, oda ugrottam integettem és bemutattam nekik. Tudom, tudom ez nem megoldás, a megoldás erre egy jó éles balta lenne...de ez volt csak kéznél, az ujjam. Nos minden esetre jól esett.
Igazán nem értem őket...ha meglátok egy embert aki más mint én nem baszakodok vele, esetenként meg is jegyzem hogy milyen jó a stílusa...ebben az esetben csak azért szidom a ribanckát és "pávahh" barátait, mert ők is így bántak velem.
Nah mindegy...az élet ilyen. Ezért jók az animések, igazán eltudják fogadni azt aki nem bántja őket.


Jah és ne feledjétek 6.-ka van Nyissátok ki az adventi naptára:http://animecsajalkot.blogspot.hu/p/adveni-naptar-2013.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/