Translate

2013. június 5., szerda

Szóbeli

Utolsó megpróbáltatás a szabadságom előtt...egy nagy és erős akadály ez, mit csak úgy küzdhetek le, ha minden tudásomat, fogalmazási képességemet és bátorságomat összeszedve azok elé állok kik nap mint nap megmondják, hogy mit kéne csinálnom, a hibáim sorolják, hol hidegvízet öntve rám hogy ébredjek, mert az élet itt vár rám és nekem csak lépnem kéne, hol meg a melegvízzel teli vödör tartalmát öntik rám teljes egészében, mondván hogy bűnhődnöm kell miért lustultam egész évben.


De felállok most és azt mondom, minden Japán j-rocker, minden eddigi szívemben rejlő anime és manga szereplő, életem minden momentjében jelenlévő dal szövegek és zene részletek, mindvégig mellettem álló, csatába kísérő, támasztó barátok érdekében és tiszteletére:


Gyere vizsga!!!! Én késszen vagyok!




Harcolok míg csak van erőm, és harcolok míg....
WTF?! MÁR ENNYI AZ ÓRA??!!!!! FUUUTOK!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/