Translate

2013. január 14., hétfő

Pocky




Ümmm Pocky!! *o*
Imádom ezt a Japán édességet. Aki nem tudná annak elmondom hogy a Pocky egy enyhén sós, de inkább édeskés ropi, ami félig be van mártva epres, csokis vaníliás (és még sokféle létezik) öntettel.
A kedvencem, az epres ^^
Hogy hol ettem Pockyt? O.o
Hát a számon!......... ><

  ^^"






(O.O) okkéé
szóval.....
Volt itt Kaposban egy Bio Bolt ahol lehetett kapni "Rop Star" néven 300-400 forintért egy zacsival. Na meg azelőtt sütögetett a mama meg a húgom....És Hachiko is, az egyik legjobb barátom. De An Cafe koncert előtt a Sakura Zakában vettem igazi Pocky-t. *-*
Talán 400 forint volt (?????) Már nem emlékszem.
De az íze....olyan jó volt. Wááá teljesen más mint a "Rop Star"

  















Na szóval finom volt. Amúgy a Pockyról sok kis rajzocska is készült....Yaoiban van hogy megjelenik amint egy kakkoi srác szopogatja. ^^"
 Kb így néztek ki a benne lévő Pockyk is ^^

(de éhes lettem >-<) xD

 Ó de szeretnék ilyet itthonra, vagy minimum a városba, vagy a suliba OoO

*ábrándozás*
**Maya képzelete: pikachus yelmezbe leugrálok a lépcsőkön a Pocky automatáig és veszek egy nagy "eperes" Pockyt. Kibontom. cuki nézés (=^o^=)  Egyet kiveszek a számba teszem és vissza ugrálok az osztályba**
Miért mindig egy Pikachus jelmezbe képzelem el a cselekvéseimet?! O-o Ez ez beteges...?? Vagy csak...Igen csak Otaku vagyok xD

*nyugodt pici Pikachu Maya*
  

  És itt egy szerelmes kép ^^ Hát nem édesek? ^^ (jó nem azok xD de Yaoit nem akartam MÉG berakni ^^")

És én is csináltam ma egy Pockys képet...Itten vagyon:




Akkor csináltam amikor készült a rajz...Mivel új program és fogalmam sincs hogy kell elmenteni benne xD így csak így tudtam megoldani, aztán tűnt fel a kicsi Mayának hogy van neki egy olyan billentyűzete amin van egy gombocska amire az van írva hogy?ó: PrtSc vonal...alatta meg SysRq e fölött meg egy nyomtató ._." *túl magyarázás* 
Gome..... ._.

Na szóval itt egy kép normálisan is ez alatt -->
 Első próbálkozásra nem rossz szerintem ><


Na jó ennyi voltam mára...Jó éjszakát emberek!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/