Translate

2013. január 26., szombat

G-Dragon Butterfly magyarul (hunsub)

G-Dragon Butterfly HunSub. Nem igazán csinálok szövegfordítást, de az angol tanulásomnak nem  árt, és még örömet is szerezhetek vele másoknak. Nem rég megismertem G-Dragon Butterfly című számát, imádom. Nagyagyon tetszik, és kíváncsi voltam hogy mit jelent amit énekel. Így rákerestem.
"G-dragon Butterfly HunSub" ééés semmi. (_ _)
Furcsa volt, hisz a B.A.P.-nek is nem rég megjelent az új zenéjük a Rain Sound, és máris van fordítása.
Nah lényeg ami lényeg, én lefordítottam. És szerintem egy kezdőhöz képest egész jó lett.
^^
Mikor rájövök hogy hogyan kell videóba megcsinálni felteszem youtubra is ^^ ha jó persze. Szóval fontos a véleményetek!!!

Pillangó


Minden rólad, én pillangóm
Minden alkalommal közelítek hozzád
(Minden alkalommal csókot adok)
Úgy érzem minden alkalommal álmodni fogok
(Pillangó leszek.)

Akaratlanul nézem az eget, olyan mint mikor mosolyogsz,
Különösen, káprázatos (mosoly) bébi
A saját napom olyan, mint egy romantikus dráma,
ez szomorúvá és boldoggá tesz. nem nem nem

Nem tudok aludni, a nevedet szólítom
Elfordítom a fejem szégyenlősen (nem számít)
Tetszik nekem ez az egész,
Csak ritkán állok meg séta közben.

Minden alkalommal közelítek hozzád
(Minden alkalommal csókot adok)
Úgy érzem minden alkalommal álmodni fogok
(Pillangó leszek.)

gyönyörű lány

Akaratlanul nézem a földet,
mint mikor előttem lebeg, a három betűs név, bébi
Én meggyógyítom a kis sebeket
Én szerelmem.

Mint egy lepke,
Úgy nézel ki a virágon, csapdos, mint egy gyermek.
Ártatlan szemekkel mosolyogsz,
A tested mozog, mint az ég, az ég
A szemed csillogása, csillogása
Ez tett ilyenné.
(Te vagy az egyetlen lány)


Minden alkalommal közelítek hozzád
(Minden alkalommal csókot adok)
Úgy érzem minden alkalommal álmodni fogok
(Pillangó leszek.)

Megígérem a dolgokat, megígérem
Mi hiányoztunk a másikból, ez aggaszt engem.
Csak tudod, a játék ugyan az,
ez az ami zavar.
Ugyan, nem bízol fiúkban,
De a szerelem lehet örök.
Miért tolsz el, miért húzol?
Nem tudok több őszinteséget adni.

Nézz a szemembe!

Látod a szemeim,
látod az ajkam,
Hallod a szívem.
Fogod hallani a kérdésem.
Csókolom az arcod.
Az én Emlékeim,
Igen, az én szívem.

Igen minderre én azt mondom,
Ha továbbra is szeretőm maradsz
Sosem szakítok veled, bíz bennem
Szeretni foglak.

Minden alkalommal közelítek hozzád
(Minden alkalommal csókot adok)
Úgy érzem minden alkalommal álmodni fogok
(Pillangó leszek.)

Ye Különleges vagy nekem
Most te jössz.
La la la la la la la
Yeah, Az én pillangóm. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/