Translate

2013. január 3., csütörtök

2013

 2013-as évre

Külső:

Kicsit a formán, kicsit a megjelenésen, kicsit az elrendezésen is változtattam. Ez a betű típus nekem most nagyon tetszik. Ha bármi probléma van, csak szóljatok és megpróbálok változtatni rajta ^^"
Minden hónapban újabb hátteret csinálok és ahhoz igazítom az oldalt. Ha van ötlet akkor nyugodtan írjátok meg. A Hátterek vagy megszavaztatom, vagy meglepetés szerűen kiválasztom. Lesznek animés, együtteses, tájképes stb stb.

Témák:

Mint eddig is minden hónapban egyik héten lesz téma hét. Ami ugye annyit jelent, hogy 1 héten keresztül egy konkrét dologról írok. Úgy gondoltam előre megjelölöm ezeket, bár kisebb nagyobb változtatások természetesen lehetnek benne. okok: idő hiány, internet hozzáférésem nincsen stb stb.
Szóval amit biztosra tudok hogy 12 téma kell...februárban (ne nézzetek Egoistának !!!) de én leszek a téma xD mivel akkor van a szülinapom. Bemutatom a családomat, barátaimat, magamat, a szobámat...meg ilyenek. Januári téma: az Animék lesznek. Ugye februárit már elmondtam. Majd Márciusban ellepik az usagik az oldalt, mivel húsvét lesz. Áprilisban magyarak jönnek. Májusban a Mangáké lesz a főszerep, és Júniusban Japán kapja a fénypontot. A Többit nem igazán tudom még. 

Hiányzások:

Elmaradásból is tuti lesz sok ebben az évben >< előre is elnézést kérek. De itt lesz a szintvizsga és a kompetencia mérés is. Na meg egy kis szabad idő is kell a családdal és barátokkal. De mindet igyekszem bepótolni vagy előre dolgozni és akkor csak publikálnom kell. 

Szavazások:

Eddig is adtam ki szavazásokat. Volt amire sok volt amire kevés szavazat jött de mindegyiket köszönöm. Idén se marad el a közvélemény kutatás, hiszen kíváncsi vagyok a véleményetekre.

Kommentek:

Tavaly is kaptam párat leginkább az An cafe-s szövegnél. Remélem idén is kaphatok tőletek kommenteket. nem harapok és még örülök is ha hozzá szóltok valamihez. 

Nézettség: 

pillanatnyilag 1149 
leginkább magyarok.

Elérhetőségek:

 A blog:

Googl-ben keresés: "animcsajalkot"

Én:

Emailcím: radakm@freemail.hu
MSN cím: xxmonyxx@citromail.hu
Facebook-on: https://www.facebook.com/maya.yamazaki.5

Lehet üzenetet írni, bejelölni, felvenni stb stb.

 

 


      



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/